Arna Legekontor DA

Andreas Gjellesviksveg 14 5260 Indre Arna

Siste vurderinger av behandlere ved Arna Legekontor DA

Venleg og grundig

Lege: Siri Jorunn Fauske Skrevet

Har eit roleg,venleg og tillitskapande vesen i tillegg til god kommunikasjonsevne. Verkar og svært dyktig reint fagleg.

Et godt menneske!

Lege: Truls Birger Erichsen Skrevet

Jeg er enig med alle de andre gode vurderingene som er gitt Dr. Erichsen. Jeg har hatt han som fastlege i 11 år, og vil ikke bytte. Han er ærlig, effektiv, engasjert og lyttende. Han henviser videre der det er nødvendig, og purrer på om han ikke får svar fra andre behandlere. Han tar inn hele livssituasjonen, og hjelper med å styre deg i riktig retning. Han er ærlig, og det skaper trygghet. Jeg har hatt lange perioder uten behov for lege, da ble jeg kontaktet for vanlig sjekk. Og jeg har hatt sykdom hvor det ble for mange spesialister å forholde seg til, da var det greit å ha fastlegen min som styrte skuta!

Verdens beste lege!

Lege: Toofan Barhag Skrevet

Har over flere år slitt med ulike plager, ofte knyttet til lange arbeidsdager og krevende hverdager. Altså livstilsrelaterte sykdommer. Det finnes ikke en konsultasjon hvor jeg ikke har sittet igjen med følelsen av å bli tatt på alvor og den hjelpen jeg har fått er langt over hva en gjennomsnittlig lege har gjort for meg tidligere.

Det er synd at døgnet bare har 24 timer og at han bare har 1500 som tak på listen sin. Han kunne hjulpet så ufattelig mange desperate mennesker.

Min erfaring med leger fra tidligere er labert og jeg har ved ett tilfelle hatt en lege som trakk hele tåneglen ifm inngrodd tånegl, i steden for å se på kronisk historikk hvor jeg skulle blitt sendt til neglerotsreduksjon. Dr. Barhag er seriøst verdens beste lege❤️

Anbefales på det sterkeste!

Dyktig, engasjert og omsorgsfull

Lege: Siri Jorunn Fauske Skrevet

Har fra dag en blitt ivaretatt profesjonelt og ikke minst med omsorg og engasjement.
Har absolutt full tillit.
Hun er en utrolig dyktig lege med kunnskap, profesjonalitet og personlig engasjement. Varme.
Hun nøler ikke med å henvise videre hvis hun mener det trengs.
Veldig fornøyd.

Positiv og imøtekommende

Lege: Siri Jorunn Fauske Skrevet

Hun er alltid imøtekommende og tar seg tid til å lytte. Er flink til å henvise videre til spesialisthelsetjeneste når dette er nødvendig.
Jeg er meget godt fornøyd med henne som fastlege.