Åsane Legekontor

Myrdalsveien 22 5131 Nyborg

Siste vurderinger av behandlere ved Åsane Legekontor

Lyttende og MEGET dyktig!

Lege: Li Cui Skrevet

Har hatt Li som fastlege i mange år. Li er definitivt den beste jeg har hatt. Meget ydmyk og lyttende, løsningsorientert og faglig MEGGET dyktig... Jeg skal ADRI skifte fastlege.. :-)

Manglende empati og medfølelse

Lege: Tora Mellin Olsen Heggvik Skrevet

Jeg oppfatter dessverre Tora som en lite medmenneskelig fastlege. Hun viser lite empati og medfølelse selv i tøffe livssituasjoner. Hun svarer ofte på en kald måte og viser lite forståelse for meg som pasient.

Hyggelig og trygg

Lege: Danijela Nenadovic Skrevet

Lytter og tar deg seriøst, jeg har hatt en del sammensatte utfordringer ved helsen. Opplevde hun som forståelsesfull og fikk henvisning til ulike spesialister for å utelukke ulike problemer slik at jeg kunne få riktig diagnose, noe jeg endelig har fått og dette har forbedret livskvaliteten veldig.

Lege: Danijela Nenadovic Skrevet

En faglig dyktig lege som henviser videre ved behov, fornyer resepter og svarer raskt.
Men opplever at hun har dårlig service, liten evne til å forstå, lytte og oppstår lett misforståelser. Dersom du ønsker å bli sett velger du en annen fastlege.

Ufølsom og lite proffesjonell

Lege: Tora Mellin Olsen Heggvik Skrevet

Kort i svarene, lite medfølelse for problemene til pasienten sin, tar meget raske avgjørelser og har ingen forståelse for at man noen ganger faktisk trenger en sykemelding. Tora elsker å besvare spørsmål med «bruk egenmelding».