Engen Legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Engen Legesenter

Grundig og dyktig

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Jeg har hatt Anders som fastlege i fire år. Jeg har vel egentlig bare vært hos han to ganger i løpet av den perioden, men de gangene har han vært tilgjengelig, imøtekommende, åpen og faglig dyktig.

Anders er den beste legen jeg har hatt.

Kontoret ligger sentralt i Bergen og personellet som jobber der er også hyggelig.

Ute av syne ute av sinn

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Veldig god når du er der til timen din. Da er han verdens beste lege, og du tror på at han ønsker deg alt godt.
Glemmer deg i det du går ut døren. Elendig på oppfølging. Der er han verdens verste lege.
Anbefales ikke hvis du trenger jevnlig oppfølging. Han husker ikke hva dere snakket om forrige gang.

Grundig og kunnskapsrik.

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Grundig og kunnskapsrik. Hyggelig, interessert og personlig om hobbyer og feriereiser. Bestiller spesialist dersom det er behov for det.

Kunskapsrik og forståelsesfull.

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Kort ventetid for å avtale time. God innsikt i pasientens behov. Ansvarsfull når det gjelder "å følge pasienten videre" til sykehusopphold og etter evt. undersøkelser gjennomført av andre spesialister. Gjerne tar kontakt for å snakke med pasienter.

Beste lege jeg har hatt

Lege: Kari Møen Skrevet

Hun er engasjert, dyktig og handlekraftig. Jeg måtte bytte lege pga flytting, men har dessverre ikke funnet en lege som kan sammenlignes med henne