Engen Legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Engen Legesenter

Kunnskapsrik, hyggelig og grundig

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Dr. Lie er den beste fastlegen jeg har hatt. Han følger opp pasientene sine grundig. Han noterer en del på PC ila konsultasjonen, men har inntrykk av at han gjør dette for å få ett helhetlig bilde og en nøye vurdering av situasjonen. Man kan gjerne få inntrykk av at han ikke hører etter, eller at toveis-kommunikasjonen blir noe dårlig. Men for meg er det viktigere at tar seg tid til å skrive ned og gjennomgå problemene godt da det gjør han veldig godt egnet til å stille riktig diagnose og følge opp i etterkant. Dessuten er han hyggelig og empatisk, ønsker alltid en god dag og lykke til på slutten av timen.

En fantastisk lege

Lege: Anders Aarvold Skrevet

I møte med Anders har jeg blitt sett og hørt. Han er imøtekommen, nysgjerrig og åpen. Han tar seg tid til å bli kjent med sine pasienter og viker å være genuint interessert i mennesker.

Hører ikke etter

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Ser ikke opp fra dataskjermen, tar meg ikke fullføre setningen. Hisser seg opp og kjefter på grunnlag av det han ikke lyttet til.

Grundig og dyktig

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Jeg har hatt Anders som fastlege i fire år. Jeg har vel egentlig bare vært hos han to ganger i løpet av den perioden, men de gangene har han vært tilgjengelig, imøtekommende, åpen og faglig dyktig.

Anders er den beste legen jeg har hatt.

Kontoret ligger sentralt i Bergen og personellet som jobber der er også hyggelig.

Ute av syne ute av sinn

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Veldig god når du er der til timen din. Da er han verdens beste lege, og du tror på at han ønsker deg alt godt.
Glemmer deg i det du går ut døren. Elendig på oppfølging. Der er han verdens verste lege.
Anbefales ikke hvis du trenger jevnlig oppfølging. Han husker ikke hva dere snakket om forrige gang.