Engen Legesenter

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Engen Legesenter

Veldig fornøyd

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Dyktig, hyggelig og tålmodig lege. Jeg får ikke følelsen av at han har som klart mål å bli ferdig med timen snarest mulig, slik jeg har opplevd hos min tidligere fastlege. Det virker som han tar seg tid til å undersøke ordentlig, gjerne også annet enn det man kom for. Virker genuint opptatt av pasientenes helse. Var lang venteliste, men absolutt verdt det.

Varm,vennlig og kunnskapsrik

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Gir meg følelsen av å være en prioritert pasient. Alltid ledig time en eller to dager fram i tid. Svarer svært raskt på elektroniske meldinger, fornyer e-resepter, kveld, helger og ferier. Ærlig om sin egen kompetanse og henviser ved behov. Lar deg komme til ordet og er varm og vennlig. Kan ikke skjønne at jeg er en av 1750 pasienter

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Jeg har vært veldig, veldig fornøyd med Bjønnes som fastlege. Men første opplevelse av at en fastlege kan oppleves tilstedeværende og interessert i pasientene. Eneste grunnen til at jeg bytter er at jeg har flyttet til andre siden av landet.

Han får meg alltid til å føle at han har tid, han er lytter og tar det som sies seriøst. Han er også svært god på informere og kommunisere digitalt på Helse-Norge ved behov.

Grei lege om du feiler lite

Lege: Kari Møen Skrevet

Kari møter deg alltid med en klem og prater i vei. Hun har greit styr på de enkle tingene, men hvis du sliter psykisk eller har noe fysisk du feiler som kan tenkes å være litt komplisert, blir du raskt henvist videre, eventuelt sykemeldt så lenge du ønsker. En grei og hyggelig lege om du bare er litt syk altså, men som egentlig ikke ønsker deg der om du tar mer enn de tilmålte 15 minuttene. Hun er imidlertid så koselig at du ikke tenker over dette før du trenger en lege som faktisk bryr seg og ønsker å komme til bunns i hva som plager deg.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Kari Møen Skrevet

Kari Møen er veldig hyggelig og jeg får alltid en klem når jeg går. Dette gjør at man føler seg spesiell. Til tider har jeg følt at ting som er viktige for meg ikke er blitt tatt alvorlig, har fått lite forståelse for hvordan jeg har det følelsesmessig. Jeg har følt meg litt avfeid. Jeg har full tillit til hennes faglige kompetanse ellers.