Engen Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Engen Legesenter DA

Dyktig og empatisk

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Jeg er så glad og takknemlig for å ha fått Anders Aarvold til fastlege. Han er hyggelig og empatisk, og virker kunnskapsrik, grundig og løsningsorientert både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Jeg er SÅ fornøyd!

Et ekstra pluss er det også at Engen legesenter er så veldrevet. Hyggelige og profesjonelle folk i resepsjonen, og lett å komme til på telefon, og lett og få time.

Takk for strålende pasientbehandling!

Upålitelig og ikke hjelpsom

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Hver eneste gang det var noe som feilet meg med tanke på hodepine, syn, magesmerter, kvalme osv ble jeg bare sendt videre til å ta blodprøver. Fikk aldri den hjelpen jeg trengte. Følte jeg aldri ble tatt seriøs.

Behagelig

Lege: Kari Møen Skrevet

Kari Møen er en dyktig, trygg, blid, og hyggelig lege. Veldig imøtekommende. Hun er også flink med barn. Ufarliggjør legebesøket for dem med lek og forsiktig tilnærming.

Utrolig bra lege

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Har hatt Anders som fastlegei ca. et år nå og har bare lovord å komme med til både han og klinikken.

Anbefales på det sterkeste!

Helene Aarvold

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Har Anders som fastlege men har fått Helene(konen hans som jobber tirsdager,fredager)den aller første gang jeg gikk til Engen senteret og er kjempe fornøyd med henne. Hun hører etter hva som er problemet,veldig imøtekommende og forståelsesfull. Meget dyktig og er flink til å videreføre til en spesialist når det er behov for det. Føler jeg alltid får den hjelpen jeg trenger.
Har ikke vært hos Anders ennå,men kan si at han er flink til å reagere fort via helesnorge sidene og være hjelpsom om en trenger å bytte medisin på resept.
Må også si et par ord om resepsjonen,da det er en meget viktig kommunikasjons mellomledd mellom pasient og legen. Engen sin er den beste jeg har vært bort i til nå. Alle som jobber der er veldig imøtekommende, kjappe med å svare og veldig hjelpsomme og flinke. Svært profesjonelt og godt miljø.