Engen Legesenter DA

Telefonnummer55 30 49 5055 30 49 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Engen Legesenter DA

Begynte bra

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Fremstod som faglig dyktig selv om evnen til å kommunisere med annet enn datamaskinen forran seg kunne vært noe å jobbe med.

Ser andre skriver de opplever han som knapp, men velger å sjå på det som en positiv ting at han prøver å holde oppsatt tid - selv om han kanskje burde vært flinkere å selv sette av mer tid, og formidle til pasienter at de bør be om mer tid når timer settes opp.

Følte imidlertid eg måtte bytte lege etterhvert som det å endre en dosering ble undersøkelser og å forklare alt fra begnnelsen av, selv om han regelmessig hadde gjort samme undersøkelser over lengre tid.

Tillitsvekkende og dyktig lege

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Har hatt Aarvold som fastlege siden han begynte på Engen Legesenter, og er veldig fornlyd. Han er faglig dyktig, men likevel ikke redd for å rådspørre kollegaer dersom han er usikker. Han tar seg tid til å lytte og jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger når jeg går til han.

Både jeg, samboeren og barna har han som fastlege, og vi opplever at han er dyktig på å se familiens samlede situasjon i tillegg til å vurdere individuelle behov.

Profesjonell

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Dr Lie har gode fagkunnskaper, han lytter bra, stiller deg masse spørsmål og prøver å finne årsak av sykdom. Jeg er veldig fornøyd.

Dyktig!!!

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Denne legen er en av de sjeldne sympatiske legene som finnes.Til tross for alle gangene jeg ikke var den 'letteste' pasienten ha med å gjøre, har han alltid gang på gang holdt ut.Fantastisk personlighet og som sagt en av de sjeldne. :)

Veldig avfeiende

Lege: Kari Møen Skrevet

Hun er veldig søt og gir en klem hver gang vi møtes. Jeg merker at hun mener det godt, men i nå har hun for tredje gang skrevet ut resepter til meg som ikke er de rette. Det finner jeg ut når jeg kommer til apoteket. Det gjelder alt fra prevensjon til kvisekremer. Jeg går ikke ofte til legen, men dette har vært de siste årene.

Hun følger ikke med på hva jeg sier, og jeg prøver ganske hardt, men blir «hyggelig avfeid». Jeg tror det skjer fordi hun så veldig gjerne vil fortelle meg at alt skal gå bra, men jeg trenger ikke trøst for at jeg har kviser. Jeg trenger kompetent hjelp. Jeg likte henne også veldig godt i begynnelsen, og byttet til henne etter anbefaling fra ei venninne. Men hyggeligheten hennes kommer rett og slett i veien for kompetansen, tror jeg.