Engen Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Engen Legesenter DA

Behagelig

Lege: Kari Møen Skrevet

Kari Møen er en dyktig, trygg, blid, og hyggelig lege. Veldig imøtekommende. Hun er også flink med barn. Ufarliggjør legebesøket for dem med lek og forsiktig tilnærming.

Utrolig bra lege

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Har hatt Anders som fastlegei ca. et år nå og har bare lovord å komme med til både han og klinikken.

Anbefales på det sterkeste!

Helene Aarvold

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Har Anders som fastlege men har fått Helene(konen hans som jobber tirsdager,fredager)den aller første gang jeg gikk til Engen senteret og er kjempe fornøyd med henne. Hun hører etter hva som er problemet,veldig imøtekommende og forståelsesfull. Meget dyktig og er flink til å videreføre til en spesialist når det er behov for det. Føler jeg alltid får den hjelpen jeg trenger.
Har ikke vært hos Anders ennå,men kan si at han er flink til å reagere fort via helesnorge sidene og være hjelpsom om en trenger å bytte medisin på resept.
Må også si et par ord om resepsjonen,da det er en meget viktig kommunikasjons mellomledd mellom pasient og legen. Engen sin er den beste jeg har vært bort i til nå. Alle som jobber der er veldig imøtekommende, kjappe med å svare og veldig hjelpsomme og flinke. Svært profesjonelt og godt miljø.

Kommunikasjons problemer på høyt nivå.

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Dr Lie, er definetivt den dårligste legen jeg har møtt iforhold til kommunikasjon og er utrolig vanskelig og få inn spørsmål, om du har flere ting du vil ta opp iløpetav timen, som du må vente 30-40 minutter etter du har fått time, vil du føle at du tråkker han på tærene, han strekker ut hånden å byr farvell, om du prøver og gjennoppta samtalen eller stille spørsmål vedrørende noe annet du har problemer med sier han blankt nei og ber deg bestille ny time, selvom du har vært der i maxmimum 15 minutter.
har hatt 2 møter med denne legen, og kommer til og bytte fast lege med engang jeg får mulighet.

Faglig sterk og Interessert i pasienten.

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i 13 år. Han er flink til å følge opp. Legesenteret personale er seviceminded og lett tilgjengelig på telefon og nett. Lett å komme i kontakt med senteret. Jeg opplever Bjønnes som dyktig, og i stand til å skille sykdom fra uvesentlige plager. Anbefales.