Engen Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Engen Legesenter DA

Svært. empatisk , dyktig , gode kunnskaper om barn

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Jeg har hatt Dr . Ole Kristian Bjønnes som lege i flere år , og var det sist i dag :)

Legen er av den sportlige typen , som ikke går med hvit frakk . Han møter deg med et smil og er på fornavn .
Jeg vil anbefale han sterkt til alle dere med små barn - dette fordi han har i flere år jobbet på helsestasjon .
Barna våres er jo det viktigste vi har . Han bruker tid , er lyttende , og ikke minst faglig dyktig lege .

På Engen legesenter blir du møtt , de tar telefonen , de ordner alt, dersom du har et behov som tilsier det ! De er varme og omsorgsfulle.

Det finnes flere leger på legesenteret , de har alle ulik tilnærming , men utfyller hver andre på en veldig god måte .

Dyktig og empatisk

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Jeg er så glad og takknemlig for å ha fått Anders Aarvold til fastlege. Han er hyggelig og empatisk, og virker kunnskapsrik, grundig og løsningsorientert både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Jeg er SÅ fornøyd!

Et ekstra pluss er det også at Engen legesenter er så veldrevet. Hyggelige og profesjonelle folk i resepsjonen, og lett å komme til på telefon, og lett og få time.

Takk for strålende pasientbehandling!

Upålitelig og ikke hjelpsom

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Hver eneste gang det var noe som feilet meg med tanke på hodepine, syn, magesmerter, kvalme osv ble jeg bare sendt videre til å ta blodprøver. Fikk aldri den hjelpen jeg trengte. Følte jeg aldri ble tatt seriøs.

Behagelig

Lege: Kari Møen Skrevet

Kari Møen er en dyktig, trygg, blid, og hyggelig lege. Veldig imøtekommende. Hun er også flink med barn. Ufarliggjør legebesøket for dem med lek og forsiktig tilnærming.

Utrolig bra lege

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Har hatt Anders som fastlegei ca. et år nå og har bare lovord å komme med til både han og klinikken.

Anbefales på det sterkeste!