Engen Legesenter DA

Nygårdsgaten 4 5015 Bergen

Siste vurderinger av Engen Legesenter DA

Kommunikasjons problemer på høyt nivå.

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Dr Lie, er definetivt den dårligste legen jeg har møtt iforhold til kommunikasjon og er utrolig vanskelig og få inn spørsmål, om du har flere ting du vil ta opp iløpetav timen, som du må vente 30-40 minutter etter du har fått time, vil du føle at du tråkker han på tærene, han strekker ut hånden å byr farvell, om du prøver og gjennoppta samtalen eller stille spørsmål vedrørende noe annet du har problemer med sier han blankt nei og ber deg bestille ny time, selvom du har vært der i maxmimum 15 minutter.
har hatt 2 møter med denne legen, og kommer til og bytte fast lege med engang jeg får mulighet.

Faglig sterk og Interessert i pasienten.

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i 13 år. Han er flink til å følge opp. Legesenteret personale er seviceminded og lett tilgjengelig på telefon og nett. Lett å komme i kontakt med senteret. Jeg opplever Bjønnes som dyktig, og i stand til å skille sykdom fra uvesentlige plager. Anbefales.

Begynte bra

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Fremstod som faglig dyktig selv om evnen til å kommunisere med annet enn datamaskinen forran seg kunne vært noe å jobbe med.

Ser andre skriver de opplever han som knapp, men velger å sjå på det som en positiv ting at han prøver å holde oppsatt tid - selv om han kanskje burde vært flinkere å selv sette av mer tid, og formidle til pasienter at de bør be om mer tid når timer settes opp.

Følte imidlertid eg måtte bytte lege etterhvert som det å endre en dosering ble undersøkelser og å forklare alt fra begnnelsen av, selv om han regelmessig hadde gjort samme undersøkelser over lengre tid.

Tillitsvekkende og dyktig lege

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Har hatt Aarvold som fastlege siden han begynte på Engen Legesenter, og er veldig fornlyd. Han er faglig dyktig, men likevel ikke redd for å rådspørre kollegaer dersom han er usikker. Han tar seg tid til å lytte og jeg har alltid fått den hjelpen jeg trenger når jeg går til han.

Både jeg, samboeren og barna har han som fastlege, og vi opplever at han er dyktig på å se familiens samlede situasjon i tillegg til å vurdere individuelle behov.

Profesjonell

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Dr Lie har gode fagkunnskaper, han lytter bra, stiller deg masse spørsmål og prøver å finne årsak av sykdom. Jeg er veldig fornøyd.