Engen Legesenter DA

Siste vurderinger av behandlere ved Engen Legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hans Petter Lie Skrevet

Veldig flink og kunnskapsrik
Finner ut av problemene og følger opp pasientene sine .
Kan virke litt opptatt på pc
Men dette betyr ikke at han ikke hører på deg ,han undersøker underveis 👌

Imøtekommende og dyktig

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Jeg har hatt Anders i snart et år. Han er ikke bare flink faglig, men han er også flink med mennesker, han er til stede og lytter til hva jeg har å si. Han er løsningsfokusert, hyggelig. Jeg er veldig fornøyd med å ha han som fastlege!

Svært. empatisk , dyktig , gode kunnskaper om barn

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Jeg har hatt Dr . Ole Kristian Bjønnes som lege i flere år , og var det sist i dag :)

Legen er av den sportlige typen , som ikke går med hvit frakk . Han møter deg med et smil og er på fornavn .
Jeg vil anbefale han sterkt til alle dere med små barn - dette fordi han har i flere år jobbet på helsestasjon .
Barna våres er jo det viktigste vi har . Han bruker tid , er lyttende , og ikke minst faglig dyktig lege .

På Engen legesenter blir du møtt , de tar telefonen , de ordner alt, dersom du har et behov som tilsier det ! De er varme og omsorgsfulle.

Det finnes flere leger på legesenteret , de har alle ulik tilnærming , men utfyller hver andre på en veldig god måte .

Dyktig og empatisk

Lege: Anders Aarvold Skrevet

Jeg er så glad og takknemlig for å ha fått Anders Aarvold til fastlege. Han er hyggelig og empatisk, og virker kunnskapsrik, grundig og løsningsorientert både når det gjelder fysiske og psykiske plager. Jeg er SÅ fornøyd!

Et ekstra pluss er det også at Engen legesenter er så veldrevet. Hyggelige og profesjonelle folk i resepsjonen, og lett å komme til på telefon, og lett og få time.

Takk for strålende pasientbehandling!

Upålitelig og ikke hjelpsom

Lege: Ole Kristian Bjønnes Skrevet

Hver eneste gang det var noe som feilet meg med tanke på hodepine, syn, magesmerter, kvalme osv ble jeg bare sendt videre til å ta blodprøver. Fikk aldri den hjelpen jeg trengte. Følte jeg aldri ble tatt seriøs.