Arkaden legesenter

Sartor senter Sartorvegen 12 5353 Straume

Siste vurderinger av behandlere ved Arkaden legesenter

Lite kunnskap og treg

Lege: Rohit Rajendiran Skrevet

Lite til ingen kunnskap om henvisning videre. Frekk og arrogant etter min mening. Aldri forberedt til timen.

veldig høyt på seg selv

Lege: Rohit Rajendiran Skrevet

han lytter ikke til dine behov eller hva du anbefaler. Han vet bare det beste, og liker ikke å lytte til pasientene sine!

Denne legen er gull verdt

Lege: Magne Djupevåg Fristad Skrevet

Jeg har aldri møtt en så snill og god lege som Magne.

Han er veldig snill og dømmer ikke. Jeg kan være helt åpen og stole på han. Føler meg trygg og lyttet til av han. Han er forsiktig og omtenksom. Han gjør det beste for pasienten. Beste fastlegen jeg har hatt. Føler meg veldig heldig som har Magne til fastlege. Har blitt sviktet av andre leger, men han har gitt meg tillit til leger igjen. Jeg er veldig takknemlig for denne legen. Han hjalp meg når jeg trengte det mest. Setter stor pris på han. Hadde ikke vært hvor jeg er i dag uten han.

Flott lege

Lege: Rohit Rajendiran Skrevet

Hyggelig ung mann som tar imot problemstillinger store som små. Henviser når det trengs, og rådfører seg med andre når han ikke har kunnskap. Det han mangler i erfaring tar han igjen ved å tørre å ringe til andre helsefortak for assistanse. Meget fornøyd.

Utrolig arrogant type

Lege: Rohit Rajendiran Skrevet

Utrolig arrogant type som er høy på seg selv. Han kommer for sent på jobb selv om han begynner 20 minutter etter de andre på legekontoret. men det tar han jo fort inn igjen med første kunde.den pasienten får som regel bare være innen i 5 minutter. Han skriver heller ikke ut resept på det du trenger.