Brumunddal Legesenter

Nygata 22A 2380 Brumunddal

Siste vurderinger av behandlere ved Brumunddal Legesenter

Ikke GYN vennlig...

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Det å ta en GYN undersøkelse, pleier aldri å være en hyggelig ting, og Lidija gjør ikke prossessen særlig lettere.

Her må du også hjelpe til med å holde utstyr. Det har jeg aldri opplevd! Og for all del, ikke gi henne feil. Her tok hun det som en selvfølge at jeg visste hva hun trengte, og når. Hun er også svært hardhendt, og brå.
Jeg følte meg rett og slett svært lite trygg, og sårbar.

Jeg vil ikke anbefale denne legen, verken til GYN undersøkelse, eller fastlege.

Det er også svært vanskelig å komme frem i telefonen, noe som er veldig frustrerende når man ikke kan bestille time på nett.

Dårlig lege

Lege: Lidija Kontic Skrevet

En lege jeg desverre ikke kan anbefale i det hele tatt. Ingen evne til empati og ingen kunnskap om psykisk lidelse, tar deg ikke på alvor med mindre du har noe som synes på deg og kommer med upassende kommentarer. Har det veldig travelt og kaster deg omtrent ut av kontoret igjen, du slipper å vente lenge i hvert fall. Svært lite hyggelig og sympatisk lege.

Har en klage !!!

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Var på besøk i April. Kom inn folk mens jeg satt halvannen. (Dame med papirer som skulle underskriver). Følte meg beglodd og ikke minst når det ble kommenter at jeg burde hatt en like flat mage som jenta som kom med papirer. For en person som er over gjennomsnittet sjenert så var det en lite hyggelig opplevelse.

Anbefales ikke...

Lege: Lidija Kontic Skrevet

Frekk mot pasienter. Oppfatter denne legen som frekk mot pasient. Kommentarer om utseende som i hovedsakelig ikke var grunnen for at vedkommende var der og relativt uinteressert i pasientens historie. Ikke møtt av forståelse i det hele tatt.

Svært fornøyd!

Lege: Navnit Singh Rattan Skrevet

Navnit er rett og slett en god lege.
Ser, lytter, henviser ved behov, søker gode løsninger og gjennomfører.

Første gang jeg har opplevd å bli kontaktet for å bli oppdatert etter prøvetaking - også når det er hyggelig nyheter.

Anbefales!