Nedre Grefsen Legegruppe

Disenveien 31 0587 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Grefsen Legegruppe

Dårlig opplevelse.

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Ny i Oslo, hadde min første time idet jeg fant ut at jeg var gravid. Fikk beskjed om at jeg kom for tidlig, fordi "de fleste graviditeter blir det ingenting av".

Har følt at jeg er et unødvendig bruk av hennes tid, at mine spørsmål er dumme og at ting er en selvfølge som jeg ikke forstår. Som førstegangsgravid har det vært ubehagelig.
Hun er kald og litt brå, kan virke hyggelig men også fiendtlig. Tar lite initiativ, vanskelig å få tak i over telefon.

Det positive er at hun alltid har timer tilgjengelig.

Etter bare to timer hos henne skal jeg ikke si noe på hennes faglige kompetanse, men jeg fikk en dårlig opplevelse og vil desverre ikke anbefale henne videre.

Anbefales på det sterkeste!

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Dette er den beste opplevelsen jeg har hatt med en fastlege noen gang. Jeg fikk raskt time da jeg bestilte, selv om det kan være litt vanskelig å komme gjennom til sentralbordet (dette kan dog ikke trekkes på legen). Legen tok alt jeg kom med seriøst og jeg følte ikke at hun hadde dårlig tid. Fikk også raskt behandling med blodprøver og bestilling av MR. Ble oppringt noen dager etter timen med svar på blodprøvene og god oppfølging. Følte meg respektert og godt ivaretatt. Anbefales sterkt!

Solid yrkesutøver

Lege: Pierre Lund Assely Skrevet

Lege som har tid til deg, som lytter.
Virker faglig sterk.
Gir gode råd.

Ren skuffelse

Lege: Pierre Lund Assely Skrevet

Føler meg aldri sett eller hørt når jeg har vært hos legen. Virker som han vil ha meg raskest ut av kontoret og er veldig uerfaren virker det som. Byttet lege etter maks 1mnd hos han.

Tigjengelig?

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Jeg har ingen erfaring med denne legen, men her er det i hvert fall omtrent umulig å få svar på telefon!