Nedre Grefsen Legegruppe

Disenveien 31 0587 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Grefsen Legegruppe

Tigjengelig?

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Jeg har ingen erfaring med denne legen, men her er det i hvert fall omtrent umulig å få svar på telefon!

Trygg og proff.

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Hun ser meg i min håpløse usikkerhet, og jeg føler meg ikke værre etter jeg har vært hos henne. Hun er en tøffing som gir deg det hun mener du trenger, og jeg kan forstå det kan oppstå uenigheter i enkelte tilfeller, men jeg tror ikke problemet ligger i hennes virke. Hun er dyktig og gjør jobben sin godt innenfor tidsrammene hverdagen byr på.

Savner tegneseriebladene fra det forrige venteværelset :)

Dårlig tid!

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Jeg opplevde at hun ikke hadde tid til å høre på det jeg kom for. Dessuten var hun litt kald og avisende til å være første konsultasjon. Følte at hun var litt brå i formen. Jeg har byttet lege!

Ikke for ME/CFS pasienter

Postivt:
-Lett å få time.
-Tar de prøvene du trenger og henviser etter behov.
-Virker erfaren og effektiv, jeg tror hun er god som fastlege hvis du bare sporadisk går til legen.

Negativt:
-Ikke god på ME/CFS, bagatelliserer både deg og diagnosen. Jeg opplever henne som direkte støtende i forhold til dette temaet.
-Veldig lang ventetid, spesielt hvis du skal ta bodprøver o.l. i tillegg. Regn med 1,5 time selv for en relativt kort konsultasjon.

Anbefaler på det sterkeste

Lege: Elisabeth Helene Rud Skrevet

Elisabeth Ruud er en veldig god lege. Jeg følte meg veldig sett da jeg kom på min første time hos henne. Jeg følte hun tok meg seriøst og ga meg svar på alt jeg lurte på. Veldig dyktig lege som jeg føler er interessert i sine pasienter.