Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestbytorget legesenter

Kan virke positiv og bra, men han overrasket meg veldig over tid:

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Og tro meg det var ingen god opplevelse, men det er deres valg. Personlig orker jeg ikke mer og jeg bytter derfor lege. Det var heller ikke noe annet alternativ for min del. Synd jeg ikke kan seie meg enig med dere som er fornøyd men det kan jeg ikke.

Godkjent.

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Trygve er meget god på å ta seg tid med pasienten, viser interesse og hører deg ut uten den "jeg trenger ikke høre dine forslag" arrogante holdningen mange leger har.
Virker noe uerfaren på enkelte områder. Alt i alt kunne jeg ikke tenkt meg en annen lege, leger som tar seg tid og ikke stresser deg ut av kontoret er sjelden vare i disse dager.
Kontorpersonalet kan derimot kan du få billig av meg, mer en en gang jeg har opplevd en uforskammet holdning både i skranken og over telefon.

FOR EN LEGE!!!

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Dette er legen for deg som ønsker en lege som lytter til deg, og går grundig til verks for å finne ut hva som feiler deg. En lege som er full av empati, og henviser videre hvis han ikke finner ut av årsaken. Beste legen jeg har hatt, og har vært god støtte i en vanskelig tid. Dette er en lege man har full tillit til... Personalet på kontoret er meget imøtekommende, og blide og hjelper deg alltid. Kort telefontid, men noe ventetid på venterommet. Har vært flott å ha Trygve som fastlege og er veldig glad for måten mine barn har blitt fulgt opp på når de har vært syke. Overskriften er et sitat fra en venninde etter første legetime hos Garshol... FOR EN LEGE...

Ikke en lege å anbefale

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Jeg er aldri hos noen "fast"lege. Er hos forskjellige hver gang.Har møtt opp til time for å så bli stilt de samme spørsmålene. Er alltid lang ventetid og selv om du har ventet godt over en halv time og ikke har mulighet til å vente lenger må man forsatt betale. Har aldri fått svar på noen prøver som har blitt tatt. Når man ringer å spørr føler man seg bare til bry. Spørr man om noe annet enn det man har bestilt time til får man beskjed om å bestille ny legetime.Hadde det vært et ledig legekontor i nærheten hadde jeg byttet.

En hyggelig og flink lege.

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen. Har hatt Skaatan som fastlege i flere år,og jeg er veldig fornøyd. Han er flink til å lytte, og han gjør virkelig en god jobb. Han er også veldig flink til å følge opp meg som pasient. Han er alltid blid og hyggelig.