Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestbytorget legesenter

En faglig dyktig lege.

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Jeg og flere familiemedlemmer har hatt Skaatan som fastlege i flere år og er alle godt fornøyd. Jeg opplever ham som faglig sterk og grundig. Han henviser raskt videre når det er nødvendig.
Han er kanskje ikke så sterk på "small talk" og kan virke litt sjenert.
Selv har jeg blitt godt ivaretatt som pasient hos Skaatan.

Trygve tar oss på alvor

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Hele familien har Trygve, og han er like flink til å ivareta store som små. Han tar seg god tid til oss når vi er der, og det er kanskje årsaken til ventetiden på venterommet. Han er grundig og søker kompetanse hos andre leger når det er nødvendig. Legesekretærene er alltid imøtekommende, men taushetsplikten kan bli vanskelig å ivareta når de er plassert midt i lokalet uten vegger rundt seg på alle kanter. Det bør forbedres.

Uinteressert lege

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Han er nok faglig flink, men hjelper lite når han ikke har evnen, eller interessen til å lytte eller forstå pasienten. Han ser på pasienten som ett produkt på ett rullebånd.

Veldig flink lege!

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Jeg har hatt han som fastlege siden 1 april, og jeg er veldig fornøyd. Han har tatt meg på alvor alle gangene jeg har vært hos han. Og han henviser raskt videre.
Får ganske fort time når jeg bestiller over nettet og har behov for det.
Har en veldig fin hjemmeside på legekontoret han jobber.

Lytter og er grundig

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Byttet til Stine Garshol i fjor, og det var en positiv opplevelse. Hun er god på å lytte, og grundig i sine undersøkelser. Dessuten er legesekretærene på senteret der utrolig blide, hyggelige og serviceinnstilte.