Vestbytorget legesenter

Mølleveien 4 1541 Vestby

Siste vurderinger av behandlere ved Vestbytorget legesenter

LYTTER OG TAR DEG PÅ ALVOR

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Jeg opplever å både bli sett og tatt på alvor av min fastlege Trygve Garshol. Alle vurderinger gjøres grundig og han henviser dersom han mener det er nødvendig. Minuset på dette legekontoret er VENTETIDEN! Det trekker veldig ned......MÅ ALLTID vente bortimot 1 time til tross for at jeg har timeavtale, og jeg liker ikke at tiden MIN ikke blir respektert! Håper de finner en løsning for dette problemet, for så snart det er ordnet opp i, så vi ljeg gi Vestbytorget Legesenter full score.

Faglig dyktig, kunnskapsrik og hjelpsom lege

Lege: Charlotte Händler Vislie-Bjørdal Skrevet

Charlotte er en dyktig, kunnskapsrik, hjelpsom og, ikke minst, trivelig lege. Hun bruker god tid på pasientene, og en blir godt ivaretatt av henne.
Anbefales!

Veldig dyktig lege

Lege: Hans Andre Skaatan Skrevet

Jeg blir mer og mer fornøyd med for hver gang jeg er hos han.
Han tar meg på alvor og sier til meg det han mener om saken. Har han bestemt seg for noe, jobber han for å få det til selv om det kan ta litt tid for å få overtalt meg.
Han vil det beste for meg og undersøker meg grundig hvis det er behov for.
Og henviser raskt videre dersom jeg har behov for det.

Flink og nøyaktig lege

Lege: Stine Bjørdal Garshol Skrevet

Kjempeeflink lege, som jeg er glad jeg gikk til. Tok plager og symptomer seriøst og undersøkte det som var nødvendig.

Behagelige mennesker, men lang ventetid!

Lege: Trygve Garshol Skrevet

Alle legene på dette kontoret ( har hatt samtlige/ vikar for hverandre) er flinke med pasientene. God tid. Det er en gode og hyggelige mennesker som tar deg godt i mot. Jentene i skranken er også veldig hyggelig. Minuset: ventetid. Må alltid vente i en time(!) og jeg har til og med opplevd å vente nærmere to timer!! Fint at de tar seg god tid, men da må de endre på timer og logistikk. Dette trekker veldig ned og skulle ønske de kunne finne en løsning. Hvordan klarer de private å ikke ha ventetid da, når andre ikke klarer det. Når du er syk så er du ikke der for å pines på en hard sofa i 1time. Fiks på ventetiden så får dere en tier av meg!! Kun det som mangler:)