Bodin Legekontor

Østensenveien 9 8009 Bodø

Siste vurderinger av behandlere ved Bodin Legekontor

Bra!!

Lege: Torfinn Endresen Skrevet

Meget dyktig og alsidig lege. Grunndig med stor almenkunnskap.

Eneste ulempen er nok at han har det travelt med mange kunder, så derfor noe vanskelig med timer på kort varsel.

Slettes ikke til å anbefale!

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Har hatt Karin som fastlege så lenge jeg kan huske.. Å bestille en time hos henne er rett og slett bare en vits. Man kan med god klaring komme en halvtime forsinket, da man uten unntak ikke får komme inn før minst 30-40 minutter etter avtalt time.. Hun virker avvisende og tar deg sjeldent serriøst. Ikke interressert i å lytte. Man får ikke den hjelpen man trenger, og betaler skjorta og ræva for 5 minutt og ett klapp på skuldra!

Elendig lege

Lege: Karin Nilsen Skrevet

Karin hadde jeg i ett halvt år før nyttår ENDELIG kom og jeg kunne bytte lege igjen. Jeg ble overhode ikke hørt på, fikk meget dårlig hjelp og opplevde en lege som kun tenkte penger. Arrogant holdning der hun viste best og ikke henviste til andre med bedre kunnskap om emnene. Jeg anbefaler definitivt ikke Karin, eller legesenteret i det hele tatt med sure arbeidere i skranken.

Beste legen som jeg har hatt

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Stian er nesten ene og alene en grunn til å flytte tilbake til Bodø. Han er interessert i det du kommer med, og svarer på spørsmål man stiller. Er høflig. Undersøker og finner ut av ting som han ikke er sikker på. Sier ifra når det er forsinkelser som gjør at man må vente litt før man kommer inn, og beklager ventingen etterpå. Det er mange leger der ute som kunne lært en ting eller to av Stian.

Topp lege

Lege: Stian Holmvik Skrevet

Utrolig vennlig, utrolig kunnskapsfull.

Hilsen en lege som selv har ahn som fastlege.