Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Elendig lege

Lege: Sara Elisabeth Sørås Skrevet

Svarte frekt og nedlatende i e-konsultasjon. Hun overkjørte både legen hun vikarierte for og mine behov som pasient. Jeg unner ingen andre å måtte forholde seg til denne legen.

Kan ikke anbefales

Lege: Sara Elisabeth Sørås Skrevet

Er ikke fornøyd med behandlingen jeg fikk. Legen snakket nedlatende til meg og jeg ble bare ledd av når jeg spurte om/tok opp ting som jeg "burde ha visst". Hun var ikke interessert i å komme med tips og innspill, prøvde hele tiden å bytte tema fra det jeg spurte om. Glad for at jeg slipper å dra til henne igjen.

Trygg lege

Lege: Nora Therese Skråmm Bakker Skrevet

Meget fornøyd med hvordan jeg blir møtt av Nora. Tar alltid utfordringene alvorlig og støtter/gir råd.

Tidsopptatt lege

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Kan ikke anbefale denne legen. Følte ikke legen tok meg på alvor og gjorde en dårlig jobb. Meget opptatt av tiden og at mann ikke nevner mer en 1 ting hver besøk. Bruker lite tid på pasientene sine.

Trygg og observant

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Jeg kom inn med en problembeskrivelse som jeg selv knyttet både til tidligere traume og relativt nylig innsatt hormonspiral, men han skjønte at det egentlig var tegn på utbrenthet så han sykmeldte meg (selv om jeg protesterte på det det, det hadde jeg jo ikke tid til). Fikk også hastetime hos psykolog. Skjønte ganske fort at han hadde rett og fikk behandla det i tide. Veldig takknemlig for at han var så observant.