Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

En hjelpsom person å ha i livet!

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Har hatt henne som fastlege en periode nå, og har alltid følt at jeg blir godt tatt vare på. Tror mye av kritikken jeg leser her skyldes at folk tror at leger har superevner og kan kurere alt. De gangene jeg har hatt litt angst for noe har jeg blitt roet ned, og de gangene jeg virkelig har trengt hjelp har jeg blitt henvist videre! Tar kanskje litt tid iblant å komme i kontakt til legen, men det er vel naturlig med tanke på hvor mye jobb de har?

Strålende fornøyd :)

Gameldags

Lege: Anton Friedrich Wehinger Skrevet

Dårlig med folk med angst liderlser. Fikk meg til å slutte å stole på fastleger. Forstår nå at man må ha en fastlege, men det er fortsatt vanskelig for meg.
Hele løsninga med å ha 2 leger som deler på en stilling er problematisk når pasienten trenger en å stole på.

Trygg og hyggelig

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Veldig fin lege som følger deg opp. Sender henvisning med en gang om du må ha det. Dere vil ikke angre på å få han til fastlege.

Lite tilgjengelig og lite til stedet

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Fikk henne som fastlege da fastlegeordningen startet og hadde henne som fastlege i mange år. Opplevde henne som lite tilgjengelig. Faktisk var jeg mye oftere hos en vikar enn hos henne, som føltes mye bedre. Vil si at alle vikarene var bedre enn henne, de lyttet i hvert fall mer. Ved flere anledninger var hun rett og slett avvisende. Hadde symptomer som de aller fleste kanskje ville oppleve som skremmende, men det hørte hun ikke på. Ved flere anledninger måtte jeg ta kontakt med en annen lege etter å ha bli avvist av fastlegen for å få behandling. Dette gjorde at jeg måtte stille spørsmålstegn til hennes faglige kompetanse.

Da jeg ble ganske syk for noen år siden så jeg meg nødt til å bytte lege, noe jeg er svært glad for at jeg gjorde. Det var først da jeg informerte henne om at jeg skulle bytte lege og at hun måtte sende journalen min til den nye legen at jeg følte at hun var interessert i å høre på meg, men det var helt tydelig at hun tok det ille opp at jeg skulle bytte lege og tok det personlig til tross for at jeg sa at jeg byttet lege fordi jeg ønsket en som holdt til nærmere der jeg bodde.

Synes også legesenteret denne legen er tilknyttet er svært vanskelig å komme igjennom til. Det virker ikke som om de har helt oversikt eller kontroll. Flere ganger når de skulle ta blodprøve klarte de ikke å ta den og kunne stikke meg 4 ganger før de byttet person. Fikk også flere purringer som jeg kunne dokumentere at jeg hadde betalt.

TOTAL UVITENHET

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Det er hyggelig og ikke noe mer. Jeg selv måtte be om en henvisning, jeg har anemi og er fullstendig ignorert. Jeg trenger ikke en lege som sier at jeg må ta piller, han ser ikke for årsaker til sykdom kurer bare effekt