Skedsmokorset Legesenter

Furuholtet 1 2020 Skedsmokorset

Siste vurderinger av behandlere ved Skedsmokorset Legesenter

Dumme råd

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg er overvektig. Denne legen forstår ikke at det er en sykdom. Hun sa det bare er å spise mindre og trene mer.

Hun delte ut noen ark med plan på hva jeg skulle spise for å gå ned i vekt. Dette var mer mat enn jeg spiser til vanlig. Jeg fortelle hvor mye jeg trener, og da sa hun at det er for mye, og jeg må trene mindre. Jeg kom altså ut av kontoret med at for å gå ned i vekt, må jeg spise mer og trene mindre.

Latterlig.

UTÅLMODIG

Lege: Usman Akram Ansari Skrevet

Utålmodig lege som ikke ta deg tid til pasientene sine. Anbefaler han ikke i det hele tatt! Er også hele tiden lang ventetid.

Trenger opplæring i å respektere av pasientene sine.

Forståelsesfull og profesjonell

Lege: Marius Kjær Trudvang Skrevet

Jeg opplever Marius som en hyggelig, imøtekommende og empatisk lege. Han er lyttende og jeg føler meg sett og forstått. Han er ærlig, direkte og ikke redd for å si sin mening når situasjonen tilsier det. Kommer så med konkrete råd og anbefalinger uten å virke « belærende». Følger så opp med relevante prøver,undersøkelser og behandling. Han fremstår svært kunnskapsrik, oppdatert og trygg. Effektiv og strukturert så man slipper å bli sittende lenge på venterommet. Anbefales på det sterkeste. Legesekretærene jeg har vært i kontakt med er også dyktige og behjelpelige.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Nora Therese Skråmm Bakker Skrevet

Nora er trygg og kunnskapsrik lege, som tok seg god tid til å undersøke min plage. Håper du fortsetter å være på Skedsmokorset, dette stedet trenger en flink lege som deg, og takk for at du fått meg til å føle trygg og ikke måtte bekymre meg for det jeg var redd for.

Mvh. Han som tok 5 min ekstra av tiden din selvom det var bare 20 min konsultasjon:)

Uempatisk, kaldt, uoppdatert og har mye travelt!!!

Lege: Mahsa Ghaemi Mahmoodzadeh Skrevet

Jeg kan ikke anbefale henne som fastlege i det hele tatt. Hun er svært dårlig til å svare i rett tid under nødsituasjoner. Det er tydelig at hver pasient har sin egen individuelle tid for sitt eget problem, men dessverre forstår ikke legen konseptet rundt dette og gir ikke tilstrekkelig tid til at pasienten kan forklare problemet sitt.

Siden det er pasienter med ulike problemer vil det være naturlig å trenge mer tid til å snakke med legen, virker det som om legen ikke tar dette på alvor, og hun anbefaler heller ikke at pasienten kan komme tilbake en annen dag for å diskutere det samme problemet.

For eksempel, de gangene jeg har besøkt legen, har hun ikke vært villig til å diskutere resultatene fra røntgen, MRI og CT-skanninger. På grunn av den store mengden resultater hun mottar, har hun vanskeligheter med å finne skanningene og forklare dem til pasienten på en måte som pasienten kan forstå problemet bedre. Det er nødvendig å minne henne om dette når det skjer!

Hun er heller ikke oppdatert når det gjelder å motta og svare på resultatene fra disse sentrene i systemet sitt. Dette gjør at jeg som pasient heller ikke får den informasjonen jeg trenger å vite fra disse resultatene. Det ser ut til at hun ikke deltar på nye seminarer og ikke holder seg oppdatert.

Hvis det har vært mulighet at man kunne velge å gi null stjerne, så hadde jeg valgt det!