Stavangerdoktoren

St. Olavs gate 6 4005 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Stavangerdoktoren

Lei yrket sitt

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Opplever Helgøy som trøtt av jobben sin og mennsker, og hadde jeg kunnet rådet ham, ville det hvert å utvikle kunnskaps feltet sitt i en annen form en hvor han er i dag.
Håper han finner gleden i arbeidet sitt igjen.

Nedlatende oppførsel

Lege: Lene Sunniva Kvam-Johannessen Skrevet

Hadde en svært dårlig opplevelse med denne legen da jeg fulgte min datter. Svært dårlig til å lytte og finne riktig hjelp samsvarende med pasientens behov. Anbefales ingen.

Bad experience

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

My first and the last appointment with this doc. Impression after visit was that he is not interested in helping, unprofessional in his behavior and communication. I did not get proper service.
Had an appointment for a certain time, but I was waiting in the lobby for about 40 minutes!

Spydig og gjør ikke jobben sin

Lege: Bjarte Sandve Helgøy Skrevet

Er en jente på 20 år og var på time hoss Helgøy angående henvisning til psykolog og røntgen på sykehus, ble møtt med en vegg og endte med at jeg jeg gråt da timen var ferdig. Bestilte en ny time uken etter angående akkurat det samme, da fikk jeg tilslutt henvisning til psykolog og røntgen etter å ha pratet i 1 time. Ringte legekontoret 2 måner senere for å høre hvor jeg er på ventelisten, og får til svar at jeg ikke er på venteliste noen plass, verken på sykehus eller til psykolog. Doktor Helgøy har visst også flyttet meg over til en annen lege på legekontoret nå. Uprofesjonell og gjør virkelig ikke jobben sin

Beste fastlegen jeg kunne hatt

Lege: Thusjanthy Yogalingam Skrevet

Har gått til Yogalingam i litt over fire år nå. Hun er alltid lyttende, empatisk og kunnskapsrik i møte med problemene jeg og min familie kommer til henne med. Er veldig glad jeg og våre barn fikk henne som lege. Det er også positivt at hun hører til på et legesenter med lab for blodprøvetaking og mulighet for å få time hos andre kolleger, hvis det er behov for time på kort varsel. Et ekstra løft kom da de flyttet til nye, flotte lokaler i fjor. Som noen nevner kan det ta litt tid før man får time, men det er ikke vanskeligere enn jeg har opplevd med andre fastleger tidligere.