MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Den beste i klassen

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Nadeem er en lege som virkelig viser forståelse, bruker god tid og er en racer på oppfølging.
Selv for en hypokonder, er han en «lifesaver»! Jeg er utrolig glad for å ha han som min fastlege.
Anbefaler virkelig han på det sterkeste.

Meget dyktig, vennlig og forståelsesfull

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Han går alltid grundig til verks og henviser med ekstra innsats for raskest mulig videre behandling.
Anbefales for både barn og voksne!

Kunnskapsrik og Dyktig

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Dr. Nadeem er erfaren og dyktig lege med høyt kunnskapsnivå. Han lytter godt til pasienten, og gir en følelse av forståelse. Han følger alltid opp tester og prøvesvar, og er alltid oppdatert når man kommer inn døren. Meget fornøyd, Anbefales varmt.

Faglig dyktig lege

Lege: Fahim Latif Skrevet

Dr. Latif er en meget omsorgsfull og hyggelig mann som tar seg tid til å lytte, finne ut av problemstillingen og henviser deg videre dersom det trengs. Til tross for tett timeplan har han alltid klart å få skvist inn en time til mine barn. Det må også nevnes at han har en fantastisk evne til å skape tillit til små barn og ikke minst meg og dette er noe jeg ser etter hos en lege. Han er også rask på å svare tilbake på e-meldinger på pasientsky. Veldig blid og flink sekretær har de også. Dr. Latif anbefales på det varmeste. Veldig glad for at vi kom borti ham tilfeldigvis på legevakta.

anbefales

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

har hatt nadeem siden han begynt i ski og er fornøyd. han tar sine pasienter og sin jobb på alvor. han er blid og alltidi godt humør.