MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Topp lege!

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg har nylig fått Nadeem Asjid som fastlege, og er veldig glad for det. Han er imøtekommende og lett å prate åpent med. Han fremstår som veldig kunnskapsrik og en som tar jobben sin seriøst. Helt topp!

Positivt overrasket

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Da jeg hørte at vi skulle få en ny lege var jeg først skuffet da jeg hadde et godt forhold til avtroppende lege. Men etter 2 besøk hos denne legen er jeg meget fornøyd. Han er alltid blid, tar seg god tid og lytter. Det er veldig viktig for meg som pasient. Og han er også veldig flink på å forklare ting.

Beste lege

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er glad for at jeg har fått dr. Asjid som ny fastlege. Han lytter til meg og skaper tillit. Han nøler ikke med å være uenig med meg men tar seg tid til å overbevise og forklare. Han har hjulpet meg med å endre tankemønsteret mitt. Det har gjort hverdagen mye lettere for meg og gitt meg mindre plager.

Fantastisk lege

Lege: Fahim Latif Skrevet

Min mann har nylig byttet fastlege, til Latif. Vi kom tilfeldigvis til han da han hadde legevakttjeneste, han tok min mann så på alvor og vi har sjelden møtt en så engasjert og forståelsesfull fastlege. Da min mann, som har vært mye syk, ikke var veldig fornøyd med sin gamle fastlege , ble vi veldig glade da vi så at han hadde ledig kapasitet. Nå er byttet gjort, og vi kan ikke få fullrost Latif nok! Er det noen som ikke er helt fornøyd med sin fastlege, kan jeg anbefale på det sterkeste å bytte til Latif, han er så rolig og sympatisk.

Trygg og seriøs

Lege: Fahim Latif Skrevet

Jeg har fått veldig god hjelp av min nye fastlege Fahim. Han tar seg tid og lytter. Har også fått veldigt bra oppfølgning, noe som virkelig har fått meg til å føle meg trygg i den situationen jeg har vært i.
Topp karakter fra meg!