MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Veldig diktig og kunnskapsfull

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min … han hører etter gir nok tid og aldri noe problem med å få time heller. Om jeg trenger videre følging med tanke på MS så gjør han det også ..

Skaper tillit

Lege: Fahim Latif Skrevet

Den beste fastlegen jeg har hatt, lyttende og ærlig når det gjelder, gir råd og følger opp , anbefales. Jentene på kontoret er effektive og gode på prosedyrer 👍

Fraråder på det sterkeste

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg er overrasket over hans veldig mange positive anmeldelser med tanke på min opplevelse med ham. Han har vist svært lite forståelse og sympati for omfattende plager, og har kommet med en del uttalelser som er rett og slett ikke greit å si til et menneske som har det vondt. Han viser kompetanse innenfor allmennmedisin og håndterer forkjølelse og sånt bra, men han mangler mellommenneskelige egenskaper og evnen til å se på ting i helhet. Han er rask til å hoppe til konklusjoner basert på tester uten å se på helheten, så jeg opplever han som arrogant da han ikke fullt lytter til pasientens plager. Det faktum at man noen ganger måtte vente opptil 40 minutter for å snakke med ham var rett og slett ikke verdt det. Jeg fraråder han på det sterkeste, og jeg håper andre slipper å gå igjennom det jeg måtte med han.

Hyggelig og trygghetsskpende

Lege: Fahim Latif Skrevet

Fikk veldig bra inntrykk på første møte. Han er grundig og følger opp bra. Telefonkonsultasjoner på kveldstid gjør at jeg kan prate med han når jeg er ferdig på jobb. Veldig bra tilbud.

Svært misfornøyd

Lege: Fahim Latif Skrevet

Alltid seint, stresset, lytter ikke, lite hjelpsom og ikke noe forståelse for pasientene sine behov, følger ikke opp ved sykdom, må minne han om prøver og oppfølging. Anbefales ikke!