MediCo Legesenter

Åsenveien 10 1400 Ski

Siste vurderinger av behandlere ved MediCo Legesenter

Omsorgsfull

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

En flink og omsorgsfull lege med stor kunnskap innenfor feltet sitt. Er ute etter å finnen feilen i pasientene sine og bruker god nok tid på det. Legekontor med stor og ryddig plass med og ikke minst flinke og ryddige sykepleiere.

Meget misfornøyd

Lege: Fahim Latif Skrevet

Det er første gang jeg går til Fahim. Jeg opplevde at Fahim ikke gav meg en sjanse i forhold til å høre på problemet mitt, og hjelpe meg med det. Det var et svært skuffende besøk.

Dyktig lege

Lege: Nadeem Asjid Skrevet

Jeg fikk Nadeem som fastlege da min fastlege sluttet. Han er meget effektiv. Spørsmål sendt via pasientsky besvares på minutter. Jeg har ikke hatt alvorlige plager, men de gangene det er noe gir Nadeem klare svar og gir gode råd om videre behandling. Også rask med spørsmål om reseptfornlyelse i pasientsky. Anbefaler denne legen.

trygg og imøtekommende

Lege: Jonas Sommer Skrevet

Hos Jonas Sommer blir jeg hørt og sett, han er kunnskapsrik og dyktig. Den eneste legen jeg har satt ordentlig pris på å komme til.

Lege som tar seg tid

Lege: Jonas Sommer Skrevet

Etter å ha byttet lege flere ganger er jeg nå endelig fornøyd. Synes han virker oppriktig interessert i å hjelpe deg og finne best mulig løsning. Veldig fornøyd også med digitale konsultasjoner. Anbefales!