Gann Legesenter AS

Telefonnummer51 60 40 2051 60 40 ...
Gravarsveien 7 4306 Sandnes

Siste vurderinger av behandlere ved Gann Legesenter AS

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Christine Wigen Hjorth Skrevet

Forståelsesfull og empatisk.
Sitter alltid og lytter nøye, uten å avbryte, eller komme med innvendinger. Forsøker å sette seg godt inn i problematikken.
Gir gode råd, og henviser videre om usikker.

Trondheims beste lege

Lege: Einar Låstad Kjosavik Skrevet

Har hatt Kjosavik som fastlege siden 2016. Han er uten tvil den beste fastlegen jeg har hatt. Han er en menneskekjenner, og forståelsesfull. Han har god kunnskap i faget sitt, å nøler ikke med å sende videre henvisninger. Jeg føler meg alltid trygg på at min fysiske og psykiske helse blir ivaretatt ved møte med Kjosavik. Kan være litt vanskelig å få time til tider. Må også ofte vente lenge på venterommet, men det er fordi Kjosavik tar seg tid til pasientene og da er det verdt å vente på tur fordi han tar seg like god tid til deg!

arrongant og uinteressert

Lege: Morten Aareskjold Skrevet

Har ikke Morten Aarskjold som fastlege men har vært innom han på et par timer. Opplever en veldig arrogant og ovenfra og ned holdning. Her må du stå på ditt om meningen din skal frem. Han er helt sikkert dyktig i sitt fag men viser liten interesse i å finne årsak til plager/symptomer, vanskelig å slå seg til ro med fraværende svar og ingen vilje til å undersøke når symptomer som har pågått over lengre tid spesielt når det gjelder små barn. Uprofesjonelt etter min mening.

Trygg, snill og imøtekommende

Lege: Karl Jakob Evensen Skrevet

Evensen er en god lege og mann. Han tar seg alltid tid til å forstå og tar meg på alvor uansett hva det gjelder. Det eneste minuset er ventetid, men dette er jo generelt for absolutt alle legekontor i landet så det er som det er.

Anbefaler alle Evensen, han vet hva han gjør og vil alle godt. Fornøyd i snart over 10 år, snart 20!

Grundig, kunnskapsrik og tillitsverdig

Lege: Karl Jakob Evensen Skrevet

Jeg er så heldig som har Dr. Evensen som min fastlege. For en lege! Selv om jeg sjelden går til legen utviser han stor forståelse, og han er grundig i hans vurderinger. Jeg opplever også Dr. Evensen som en lege jeg har tillit til og som lytter. Jeg er trygg på at jeg blir ivaretatt på en god måte. Tusen takk Dr. Evensen.