Bryne Legesenter

Arne Garborgsveg 15-17 4344 Bryne

Siste vurderinger av behandlere ved Bryne Legesenter

Kunnskapsrik lege med god personlig kompetanse

Lege: Lars Henrik Bjørnå Skrevet

Lars H. er den beste legen jeg har hatt - utrolig empatisk, kunnskapsrik, handlekraftig og imøtekommende. Han er rett på sak og strekker seg langt for å dekke mine behov. Han svarer kjapt på meldinger, selv langt etter normal arbeidstid. Alltid forutsigbar, hyggelig og dyktig.

Selv om han er ung, har han en god personlig kompetanse. Følger opp detaljert, stiller gode spørsmål og viser initiativ.

Alt i alt - VELDIG fornøyd.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Hossen Khorasani Skrevet

Khorasani har vært fastlege i alle år. Fantastisk lege som gir trygghet og ro. Bruker tid på historikk og beskrivelse av alle funn slik at en forstår skikkelig når en går ut døren.
Helt unik lege som fortjener alt ros han kan få.

En lege med høy faglig kompetanse

Lege: Lars Henrik Bjørnå Skrevet

Etter flere bytter av leger har jeg endelig funnet en god lege på et bra legesenter. Alltid på tiden. Gjør jobben sin, stiller gode spørsmål, god faglig kompetanse, følger opp og flink til å forklare. Vært veldig hjelpsom. Absolutt til å anbefale. Er et stykke unna der jeg bor men det er veldig verdt reisen når jeg først skal til fastlegen. (Jente 18)

Veldig kunnskapsrik og tålmodig

Lege: Hossen Khorasani Skrevet

Flott fastlege for meg og mine barn. Tar seg tid til å sende meldinger langt etter arbeidstid for å sjekke at alt står bra til. Bryr seg genuint 💙
Bytter aldri bort denne legen. Beste vi har hatt 👍

En fastlege som tar vare på pasientene sine.

Lege: Tore Henrik Samuelsen Skrevet

Legen kommuniserer godt, og svarer raskt på henvendelser. Han har tid til pasientene og hører på dem.
Han forsøker virkelig å finne ut hva som feiler pasienten.