Bryne Legesenter

Arne Garborgsveg 15-17 4344 Bryne

Siste vurderinger av behandlere ved Bryne Legesenter

Grundig og god tid

Lege: Fredrik Paulsen Skrevet

Første møte hos Paulsen har gitt godt inntrykk. Var hos ham med min sønn. Han undersøker grundig og lager en plan for videre oppfølgning. Opplever at han har god tid og er lyttende.

Verste legen jeg har møtt

Lege: Fredrik Paulsen Skrevet

Kynisk lege som behandlet meg som om jeg ville være syk og sitte hjemme.
Han ville heller vente å se om ting gikk over av seg selv, enn å ta seg tid til å finne ut hva som var gale. Etter 6 mnd med smerter ville han fortsatt ikke si noe om saken, for vi hadde jo brukt hele legetimen på at han skulle sitte å snakke.

Anbefales ikke!

Good doctor

Lege: Hossen Khorasani Skrevet

He cares about his work...he always has time to talk and find out what is wrong... I think he is judged more because he is not Norwegian which seems to be the standard practice in Jæren.... Sad but true.... I have been with him for over 5 yrs now and i am very happy that i have a doctor that cares about his patences as he does... One hundred words is really to much as a minimum what more can i say here im lost for words....

Svært god lege

Lege: Kirsten Irene Slaattebræk Wessels Skrevet

Wessels er ein grundig lege som òg leverer på det medmenneskelege plan. Ho undersøker nøye, og henviser om det følest naudsynt. Er som regel ventetid, nokre gongar ganske lenge, når ein har time, men det har lite å seie når jobben ho gjer er så god!

Beste legen så langt

Lege: Elling Christer Hegelstad Skrevet

Har bare hvert hos han 2 ganger men allerede 1 gang lyttet han til meg og viste forståelse når det var noe som var vanskelig å snakke om og tok meg på alvor. Angrer absolutt ikke legeskift