Bryne Legesenter

Arne Garborgsveg 15-17 4344 Bryne

Siste vurderinger av behandlere ved Bryne Legesenter

Anbefales ikke

Lege: Lars Henrik Bjørnå Skrevet

Hilser ikke når du kommer inn, virker uinteressert og lite lyttende, og lite profesjonell i sin væremåte og kommunikasjon. Skrev en henvisning uten nok grunnlag, til tross for mine innspill i forkant. Står på liste til ny lege…
Likte heller ikke legekontoret.

Meget dyktig lege

Lege: Kirsten Irene Slaattebræk Wessels Skrevet

God lege, som ser på pasienten sine som helhetligmennske. Og lytter på det en har og komme med. Hun tar seg tid til deg og du får god behandling. Hun forklare ting på en måtte så er forstålig for oss mennesker og ikke bare legespråk. Anbefaler hun på den beste! Viss du ønsker en god fastlege!

Lege: Tore Henrik Samuelsen Skrevet

Tore Henrik Samuelsen henviste meg til røntgenundersøkelse på kostbar privatklinikk nær 12 mil unna når offentlig sykehus har tilsvarende tilbud og utstyr på under 3 mils avstand. Ventetiden er den samme begge steder. Dette skjedde til tross for at legen kjente til min vanskelige livssituasjon med dødssyk ektefelle i hjemmet. I etterkant unnlot han å ta kontakt med meg, som han ble bedt om.

God og flott lege

Lege: Fredrik Paulsen Skrevet

Veldig god lege har bare positive inntrykk. Han lytter alltid og finner alltid løsninger på ting og gir gode råd. Empatisk og god lege.

Vil ikke hjelpe

Lege: Fredrik Paulsen Skrevet

Han er nedlatende og tror han vet alt. Lytter ikke og gjør seg vanskelig når det er tydelig at en trenger hjelp. Gruet meg hver gang eg skulle til han og håpet det var en vikar istedenfor.