Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

dårlig lege

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Opplever at denne legen er vanskelig å kommunisere med. Han snakker dårlig norsk og usikker på hva han oppfatter når man snakker. I tillegg sender han ikke videre til spesialist hvis han ikke kan finne løsninger. Han ber deg heller komme tilbake om noen måneder hvis problemet vedvarer. Frarådes!

Flink og behagelig lege som ivaretar meg på en god måte.

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

En dyktig lege som jeg har stor tillit til. Han er vennlig, direkte og lyttende. Tar meg på alvor. Følger godt opp og informerer om prøveresultater og spesialistutredninger.

Gjør alltid en grundig jobb

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Hyggelig legesenter og en lege som hører på deg. Han hører på det du beskriver av lidelser og er ikke redd for å starte behandling (noe som andre leger ofte er)

Flink og nøyaktig

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Hyggelig lege, tar deg på alvor. Virker faglig dyktig.

Elendig

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Er svært vanskelig å kommunisere med, jeg snakker selv flytende engelsk og tysk, samt norsk som morsmål, har likevel aldri kunnet kommunisere med legen. Har liten/ingen tid til å lytte, virker forutintatt, og sier bare at en må komme tilbake senere hvis man nå skulle lure på mer en en ting. Det eneste positive jeg kan si er at jeg fikk sykemelding da jeg var riktig syk.