Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

Flink

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Dyktig lege som også er pediater. jobber/jobbet på barneklinikken på Haukeland i tillegg. Et pluss hvis man har barn! Måtte dessverre bytte fastlege da hun gikk i svangerskapsperm., for jeg opplevde vikaren som uhøflig, frekk, og umulig å kommunisere med. Ble avbrutt, overkjørt, og hun ville ikke sykemelde meg fordi hun syns jeg SÅ for frisk ut.

Flink og grei

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Man får fort time,han er alltid i godt humør, profesjonell. Hører på pasienten, gir råd og ringer personlig for å fortelle om resultater, uansett om det er lette nyheter som sekritær kunne gjort.

Effektiv, imøtekommende og faglig sterk

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Effektiv, imøtekommende og faglig sterk. Rydder plass når det trengst, er kjapp, men lytter og viser genuin interesse for pasientene.

BEST!

Lege: Elin Hestvik Skrevet

ho er den beste legen jeg har hadd. har ønsket at jeg har ikke byttet, Men da ho hadde permisjon , hennes virka var altfor dårlige.. vet ingenting om medisin. De må alltid "googled" for å gi råd... derfor nødt å bytte. Lege Elin Hestvik er veldig dyktig. veldig bestem. og god lytter, ta pasienter alvor. vil gjerne har ho tilbake som min fastlege. :)

Effektiv og hyggelig

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Denne legen går rett på sak og stiller effektivt de rette spørsmålene for å finne ut hva som er problemet, før han legger opp råd og/eller behandling etter dette. Derfor er han heller ikke av dem som bruker mest tid på hver pasient, men jeg har aldri opplevd at han overser et problem.

Jeg ser i kommentarer på denne siden at noen synes legen er vanskelig å kommunisere med. Jeg har aldri hatt slike problemer med denne legen - forstår utmerket det han sier (svensk-norsk) og synes han kommuniserer bra, med en behagelig væremåte.

Jeg har som oftest bestilt time via SMS-tjenesten til legekontoret, og kommer raskt til.