Sletten Allmennpraksis

Vilhelm Bjerknesvei 4-10 5081 Bergen

Siste vurderinger av behandlere ved Sletten Allmennpraksis

Veldig god lege

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Elin Hestvik er både kunnskapsrik, profesjonell og veldig hyggelig. Det følast godt å koma til ho, ho er flink til å lytta, ho tar tak i ting og fylgjer det opp. Kan anbefala dette varme mennesket til absolutt alle.

Usympatisk og nedlatende

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Svarer på en nedlatende måte når jeg gir utrykk for å være sliten av langvarig dyp hoste: " det er ikke farlig å hoste". Når jeg da utdyper at jeg ikke hadde sagt det var farlig men at man blir tappet for krefter, var svaret jeg fikk at han hadde vært på tur til New York og hostet hele turen. Hva i all verden har det med min situasjon å gjøre? Klager over at han får ekstraarbeid med noen studenter underveis i konsultasjonen, noe som heller ikke angår meg.Virker lite tilstedeværende for pasienten som sitter foran ham i stolen.

Uprofesjonell

Lege: Thomas Grindevoll Skrevet

Første inntrykk var hyggelig. Neste inntrykk var mangel på lytting fra legens side, og ikke så bra kommunikasjon. Føltes ubehagelig å spørre videre ettersom det var mangel på empati og enkelte svar kunne oppfattes "spydig".

Meget dyktig og behagelig

Lege: Dilshad Shwani Skrevet

Har hatt ham som fastlege i 10 år og er meget godt fornøyd. Faglig sterk, lyttende og tar seg tid. Opplever ham som en varm og empatisk lege. Kommuniserer godt på norsk/svensk Lett å få time.

Jeg har aldri møtt henne

Lege: Elin Hestvik Skrevet

Jeg har hatt Elin som fastlege i mange år, men har aldri møtt henne. Enten har hun vært i permisjon eller så har jeg blitt tildelt en annen lege på kontoret fordi ventetiden hos henne er så lang. Ganske frustrerende å aldri få komme til sin egen fastlege.
I tillegg så opplever jeg kontoret som uhyggelig og gruer meg alltid til å ringe dit. Hun ene i resepsjonen er svært utrivelig og har lagt på røret før jeg var ferdig å snakke flere ganger når jeg har ringt for å bestille time eller stille spørsmål.
Hver gang jeg er der, selv om det er tidlig om dagen, så må jeg alltid vente i minst en halvtime etter oppgitt tid før jeg får møte legen. Sist jeg var der måtte jeg vente i over en time før jeg fikk komme inn.
Nå har jeg endelig tatt steget og byttet til et annet kontor. De andre legene jeg har møtt har alltid vært veldig hyggelige og hjelpsomme, men på grunn av ventetiden og resepsjonisten orker jeg ikke å forholde meg til dette kontoret lenger.