Hillevågsdoktoren AS

Gartnerveien 15 4016 Stavanger

Siste vurderinger av behandlere ved Hillevågsdoktoren AS

Trygg, omsorgsfull og vennlig.

Lege: Lis Verner Hansen Skrevet

Virker erfaren og faglig dyktig. Har intervenert (henvisning, innleggelse, ol.) når det har vært nødvendig. Flink til å lytte. Det virker som hun kjenner det systemet hun arbeider i.

Beste fastlegen jeg har hatt!

Lege: Matias Mathisen Rake Skrevet

Matias er den beste fastlegen jeg har hatt, han tar seg alltid god tid, viser forståelse, empati og omsorg. Føler alltid jeg blir hørt og tatt på alvor.

Vil alltid gjøre hva som er best for pasienten sin og for at enn skal ha det bra. Svarer kjapt på meldinger, tilbakemelding på prøvesvar og ringer å følger deg opp når det trengs.
Kunne ikke hatt en bedre fastlege!

Beste legen ever

Lege: Erik Jesman Pedersen Skrevet

Har gått til Erik i 23 år og har alltid følt meg hørt. Har mange forskjellige ting som krever oppfølging. Han er en oppmerksom, omsorgsfull og lyttende lege, og jeg føler meg aldri som et nummer i rekka. Han strekker seg langt for å komme til bunns i problemer, og er en jeg stoler 100% på at han gjør det som er best for meg og min helse. Jeg gruer meg tid den dagen han blir pensjonist! 😱

Hyggelig og omsorgsfull

Lege: Karoline Tyberø Skrevet

Nå har jeg hatt Karoline til lege i 2 år. Hun er pliktoppfyllende og ordentlig. Vil anbefale henne på det varmeste!!

Meget bra lege

Lege: Matias Mathisen Rake Skrevet

God lege som har mye kunnskap og bryr seg om pasientene. Hører etter hva man sier og er sympatisk. Rask på tilbakemeldinger angående svar på prøver. Anbefaler sterkt denne legen!