Haganlegene AS

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av Haganlegene AS

Tillitsfull og flink

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Tar seg tid prøver ikke å virke som hun kan alt. Følger opp på en glimrende måte. At hun tar seg god tid medfører lang ventetid, men det er en naturlig konsekvens.

Faglig dyktig lege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Var hos Hellerud da min vanlige fastlege hadde ferie, men kunne likevel ikke være mer fornøyd.

Hadde vært til flere andre leger tidligere, uten at de kunne hjelpe eller foreslå noe som helst! Men Hellerud ordnet og fikset og er ikke redd for å si sin mening, selv om du forteller om andre leger som har en helt annen oppfatning! Han snakket med Rikshospitalet for å få råd og veiledning og fikk utskrevet medikamenter med en gang som endelig hjalp! En stor lettelse (omsider)!

Burde ha gått dit mye før, og unngått måneder med problemer og plager.

Nedlatende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Verste legen jeg har vært hos, tar seg ikke tid, lytter ikke, svært nedlatende og arrogant oppførsel.
Kommer aldri til å bruke han som lege igjen!
Han bør ta seg et kurs i pasientbehandling.

Hyggelig dame :)

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Cecilie er en dyktig og snill dame som tar seg tid til å se på det som er galt. Dessverre har jeg en følelse av at hun har en skjelden tendens til å hoppe til konklusjoner, men hun prøver seg alltid på noe annet når man kommer tilbake med problemet.

Flott, dyktig, lege

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Familien har hatt Cecilie Smith som fastlege i 20 år. Jeg er veldig fornøyd med henne. Hun er dyktig, grundig når det er nødvendig, forklarer godt, er tydelig, lytter, innbyr til tillit, har omsorg og tar seg nødvendig tid. Er sikker på at hun gjør de beste valg av behandling/oppfølging for meg som pasient