Haganlegene AS

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av Haganlegene AS

Grundige og flink

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Beste legen noen kan ha. Interessert i å finne ut hva som er galt, sjekker alt og henviser videre ved behov. Alltid blid og hyggelig og gir gode tilbakemeldinger. Ringer og gir beskjed om prøvesvar osv. Føler meg fantastisk godt ivaretatt 😃
Ekstra ventetid er Kristin absolutt verdt, det er et resultat av at alle hennes pasienter føler de blir godt ivaretatt og gitt den tida de har behov for.

Tillitsfull og flink

Lege: Kristin Broch-Due Skrevet

Tar seg tid prøver ikke å virke som hun kan alt. Følger opp på en glimrende måte. At hun tar seg god tid medfører lang ventetid, men det er en naturlig konsekvens.

Faglig dyktig lege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Var hos Hellerud da min vanlige fastlege hadde ferie, men kunne likevel ikke være mer fornøyd.

Hadde vært til flere andre leger tidligere, uten at de kunne hjelpe eller foreslå noe som helst! Men Hellerud ordnet og fikset og er ikke redd for å si sin mening, selv om du forteller om andre leger som har en helt annen oppfatning! Han snakket med Rikshospitalet for å få råd og veiledning og fikk utskrevet medikamenter med en gang som endelig hjalp! En stor lettelse (omsider)!

Burde ha gått dit mye før, og unngått måneder med problemer og plager.

Nedlatende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Verste legen jeg har vært hos, tar seg ikke tid, lytter ikke, svært nedlatende og arrogant oppførsel.
Kommer aldri til å bruke han som lege igjen!
Han bør ta seg et kurs i pasientbehandling.

Hyggelig dame :)

Lege: Cecilie Smith Skrevet

Cecilie er en dyktig og snill dame som tar seg tid til å se på det som er galt. Dessverre har jeg en følelse av at hun har en skjelden tendens til å hoppe til konklusjoner, men hun prøver seg alltid på noe annet når man kommer tilbake med problemet.