Haganlegene

Hellinga 8 1481 Hagan

Siste vurderinger av behandlere ved Haganlegene

Verdens beste fastlege

Lege: Truls Henrik Hellvik Olsen Skrevet

Dr Truls Olsen har alltid tatt meg på alvor, han er kunnskapsrik og evner å se forskjellen på plager som går over av seg selv og plager som må behandles. Han er en lege som ikke bare skriver ut sykemeldinger i hytt og pine. I stede tar han seg tid til å lytte og er engasjert og tilstede for meg som pasient. Jeg har hatt han som fastlege i mange år og kommer aldri til å bytte så lenge han holder på. Anbefaler han på det varmeste til alle jeg møtet

God og jovial

Lege: Ingar Bareid Skrevet

Jeg står foreløpig på venteliste men har mange i nær omkrets som har ham. For en fantastisk mann med humor, glede og kunnskap!

Kunnskapsrik og tilgjengelig

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Hellerud er en kunnskapsrik, erfaren, hyggelig, hjelpsom og tilgjengelig fastlege. Han henviser hvis nødvendig, følger opp og er tilgjengelig. Han er god og tålmodig når det gjelder pasient kommunikasjon. Han er en utrolig dyktig lege.

Dyktig, tilgjengelig og veldig bra lege

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Hellerud, som jeg har har som lege i mange år.
Godt å ha en lege som har oversikt over min situasjon. Han er kunnskapsrik, men om det er noe han ikke kan, sjekker han med spesialist. Føler meg trygg med Helleud som lege.

Lydhør og imøtekommende

Lege: Bernt Christian Karset Hellerud Skrevet

Jeg har hatt Bernt Hellerud som fastlege i snart 20 år og har utelukkende positive erfaringer, han hører på mine uttalelser, forklarer det jeg lurer på og skisserer alternativer der det er relevant. Han svarer på elektroniske henvendelser samme dag som jeg sender dem og har bidratt med å løse administrative spørsmål og problemer ut over det han er forpliktet til som fastlege.