Kvam Legesenter

Mekveien 13A 6411 Molde

Siste vurderinger av behandlere ved Kvam Legesenter

Gunnar Berland er kjempedyktig!

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Hadde han som fastlege den tiden jeg bodde i Molde.
Han lytter godt, er alltid snill og hyggelig, og gjør at jeg føler meg helt trygg ved legebesøk. Berland får mine beste anbefalinger. Det skulle vært flere leger som han!

Lite fornøyd..

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

Har ventet opp til 45 min i gangen før jeg får komme inn. Legen stiller ikke spørsmål for å prøve forstå sykdomsbildet, men heller motargumenterer dine forklaringer og plager. Blir ikke hørt og løsningen er som regel noen piller. Prøver blir rotet bort så du må tilbake for å ta nye. Må aktivt oppsøke legesenteret for å høre resultater. Kommer aldri gjennom når man ringer legesenteret. Må sende sms.

Enestående lege!

Lege: Tilde Camilla Svela Skrevet

Jeg har hatt Dr. Svela som fastlege i mange år. Måtte dessverre bytte pga flytting.. Jeg er absolutt meget fornøyd med henne! Kunne ikke tenkt meg noen annen lege. Hun er en meget dyktig og grundig lege. Hun ser pasienten i sin helhet, er meget hjelpsom, empatisk, imøtekommende, hyggelig, omsorgsfull og har mye faglig kunnskap. Hun svarer konkret og grundig på spørsmål, tar deg på alvor. Tar seg god tid til pasienten. Har fått veldig god oppfølging med henne, uansett hva det har dreid seg om. Hun tar personlig kontakt både pr. brev og tlf, som har gjort at jeg som pasient har følt meg veldig godt ivaretatt og trygg. Jeg har alltid fått time raskt. Hun har vært helt enestående i forhold til meg og min ME-diagnose. Jeg har fått så god hjelp av henne. Tror ikke jeg hadde vært her jeg er i dag om det ikke har vært for denne fantastiske legen! Jeg anbefaler henne på det varmeste!

den aller aller beste legen jeg har hatt

Lege: Oddrun Synnøve Vingen Skrevet

dessverre måtte jeg flytte for å studere, og savner Vingen grusomt. Hun viste forståelse og unik omsorg i en vanskelig tid, og tok meg alltid seriøst. hun hadde også alltid et varmt smil på lager, og jeg ble nesten alltid glad av å ha time hos henne. ingen leger jeg har hatt siden har vært som henne.

KJEMPEFLINK LEGE

Lege: Gunnar Berland Skrevet

Så heldig jeg er som har Gunnar Berland til fastlege !

Han er svært dyktig, engasjert og imøtekommende. Han tar pasientene på alvor, har tid til å lytte.
Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Må også nevne humor og gode replikker !
Sender raskt svar på prøver og er ikke redd å sende pasienter til videre undersøkelser.
Kunne ikke vært bedre.