Hareid Legesenter AS

Kjøpmannsgata 16 6060 Hareid

Siste vurderinger av behandlere ved Hareid Legesenter AS

dyktig og hyggelig

Lege: Lina Brandal Skrevet

Hun er en hyggelig og dyktig lege som tar seg god tid til å lytte og forstå pasienten. Tar det pasienten sier på alvor og gir gode og nyttige råd om både psykisk og fysisk helse.
Tviler på jeg skifter fastlege selv om jeg flytter et stykke unna i fremtiden.
Anbefaler henne på det sterkeste som fastlege. Hun er virkelig dyktig i jobben sin.

Unngå denne legen

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Dårleg til å lytte. Blir lett irritert. Gjer ikkje vanlege undersøkingar. ser mest på dataskjermen.
Stiller spørsmålsteikn ved denne legens kompetanse.

En fantastisk lege

Lege: Nataliya Vorotnyak Overå Skrevet

Hun har tid, er nøyaktig. Setter seg inn i diagnosene , leser seg opp hvis hun føler for d, og sender videre ved behov. Ringer etter prøvetaking m info, og får avtale på dagen om nødvendig. Bare trist at jeg skal flytte langt, må finne meg ny fastlege.

Virkelig ok lege

Lege: Andreas Hunger Skrevet

Andreas Hunger er en god lege som har evnen til å lytte til sin pasient. Jeg har alltid blitt tatt på alvor. Meget godt fornøyd.

Varierende

Lege: Andreas Hunger Skrevet

Jeg har fått god hjelp av denne legen på enkelte henvendelser. Han har tatt gode avgjørelser på videre henvisninger jeg har trengt.
Men jeg har også følt at jeg ikke har blitt tatt helt på alvor og ikke har fått den hjelpen jeg behøvde i perioder der jeg har vært mye dårlig og bekymret. Jeg har nå byttet fastlege.