Eidsvåg Legekontor DA

Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av behandlere ved Eidsvåg Legekontor DA

Til å stole på

Lege: Julie Bergheim Graff Skrevet

Meget vennlig og dyktig lege.Føler hun gir seg god tid selv til en gammel dame.Det er jo stadig flere plager jo eldre en blir.

Drømmelegen

Lege: Damir Penava Skrevet

Jeg er virkelig heldig som har Damir som fastlege. Han er ekstremt kunnskapsrik, tålmodig og tar seg tid til å lytte og forklare til pasientene sine. Damir er virkelig en fantastisk lege – alltid villig til å gjøre ekstra research hvis han er usikker, og han er en lege som virkelig kan stole på. Jeg kan ikke få rost Damir nok! Han har definitivt valgt riktig yrke. Selv om det kan være litt ventetid for å få time, er det helt verdt det med tanke på hvor dyktig og ettertraktet han er.

Dyktig, empatisk og lyttende!

Lege: Siri Øyen Skrevet

Har hatt Siri som lege en stund nå, og jeg er virkelig fornøyd med henne. Hun er dyktig, nøye, empatisk og setter av god tid til å lytte og prate med pasientene sine. Vi er flere i familien som har Siri som lege, og føler oss endelig sett, hørt og ivaretatt! Hun tar pasientene sine seriøst. Hun er også flink til å besvare e-kontakt hurtig, noe som er et ekstra pluss når man lurer på noe! Alt i alt- veldig fornøyd med Siri som min fastlege!

Fantastisk lege.

Lege: Tjakko Harmen Blaauw Skrevet

Utrolig flink og grundig lege. Gir seg god tid og forklarer problemer. Henviser dersom han mener det er behov.

Lyttende og flink fastlege

Lege: Siri Øyen Skrevet

Kunnskapsrik og lytter til hva en har og si. Hun bruker god tid og er nøye. Kan anbefale henne. Alt i alt er jeg meget fornøyd med Siri😊