Eidsvåg Legekontor

Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av Eidsvåg Legekontor

Ein veldig kjekk lege

Lege: Olav Ervik Skrevet

Tek deg på alvor, svarar raskt, hugsar deg og fylgjer opp på ein god måte.
Han er akkurat som ein lege skal vera!

Flink

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Jeg synes han er en flink lege
, men føler ikke helt at jeg blir forstått. Synes også at det er dumt at det er veldig lang ventetid. Og at man må vente i 30-60 min etter avtalt tid før man får komme inn.

Flink og ivaretakende fastlege!

Lege: Siri Øyen Skrevet

Jeg har ikke hatt Siri Øyen som fastlege lenge men hun fortjener virkelig litt skryt! Hun er lett tilgjengelig, og gir god oppfølging. Jeg føler meg svært godt ivaretatt hos henne som pasient. Hun er svet nøye, lytter og gir gode råd/anbefalinger om behandling. Hun er tilgengelig på helsenorges meldingstjeneste som gjør det enkelt å få kontakt uten å ringe til legekontoret eller få legetime. Jeg anbefaler Siri på det sterkeste!

Trygg og alltid på tilbudssiden, sikker og nøyaktig.

Lege: Olav Ervik Skrevet

Min fastlege helt fra ordningen ble innført , ja før det. Etter flere skift av leger , gjorde han en formidabel ryddejobb. Han overlater ikke noe til tilfeldigheter og jeg får utsagn på sykehus , dyktig fastlege. Han er flink og kommunisere , møter blikket og med lun humor blir et legebesøk alltid en positiv opplevelse. Samtidig vil jeg rose alle på Eidsvåg legekontor , de er alltid klar for å hjelpe, om fastlegen er bortreist.

Utidig og ufin

Lege: Olav Ervik Skrevet

Ble ikke møtt respekt og verdighet, og svarte tilbake med samme mynt. Av journalen ser jeg at Dr. Ervik har konstruert en annen virkelighet, og omformulert spørsmålet han stilte meg, samt min respons. Frarådes på det sterkeste.