Eidsvåg Legekontor

Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av Eidsvåg Legekontor

Utidig og ufin

Lege: Olav Ervik Skrevet

Ble ikke møtt respekt og verdighet, og svarte tilbake med samme mynt. Av journalen ser jeg at Dr. Ervik har konstruert en annen virkelighet, og omformulert spørsmålet han stilte meg, samt min respons. Frarådes på det sterkeste.

Bedre almenlege finner du ikke

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Faglig Dyktig, grundig, sympatisk og har evne til å se hele mennesket. Jeg oplever å være heldig som har Regin som fastlege, og føler at min helse blir tatt godt vare på med han som fastlege.

Tar deg på alvor

Lege: Lars Sigurd Bostad Skrevet

Jeg byttet til Bostad for noen år tilbake etter å ha prøvd med flere leger for å bli hørt på mine problemer.

Det tok en time hos Bostad så var jeg henvist videre og fikk behandling på Haukeland, noe som faktisk kunne blitt livstruende!

Han er en tillitsvekkende lege som tar deg på alvor og virkelig lytter til det du sier.

Anbefaler han på det varmeste.

Tar deg på alvor. Handlingsdyktig

Lege: Olav Ervik Skrevet

Kunnskapsrik med en fantastisk god erfaring. Ser hele menneske. Svært handlingsdyktig og får en videre i systemet raskt om det er noe tvil.
Er kjempefornøyd

Beste legen jeg har hatt!

Lege: Lars Sigurd Bostad Skrevet

Bostad er meget dyktig og hyggelig.
Det er enkelt å snakke med han, og han lytter faktisk til det man sier. Tidligere har jeg alltid gruet meg til å gå til legen, og jeg har syntes det har vært ubehagelig når man er der, men slik er det ikke lenger etter jeg byttet til Bostad. Jeg hadde en periode med lengre sykefravær hvor arbeidsgiver gjorde det ganske kjipt for meg (for å si det mildt), da var det godt å ha Bostad på laget.