Eidsvåg Legekontor

Telefonnummer55 39 20 0055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av Eidsvåg Legekontor

Flink og ivaretakende fastlege!

Lege: Siri Øyen Skrevet

Jeg har ikke hatt Siri Øyen som fastlege lenge men hun fortjener virkelig litt skryt! Hun er lett tilgjengelig, og gir god oppfølging. Jeg føler meg svært godt ivaretatt hos henne som pasient. Hun er svet nøye, lytter og gir gode råd/anbefalinger om behandling. Hun er tilgengelig på helsenorges meldingstjeneste som gjør det enkelt å få kontakt uten å ringe til legekontoret eller få legetime. Jeg anbefaler Siri på det sterkeste!

Trygg og alltid på tilbudssiden, sikker og nøyaktig.

Lege: Olav Ervik Skrevet

Min fastlege helt fra ordningen ble innført , ja før det. Etter flere skift av leger , gjorde han en formidabel ryddejobb. Han overlater ikke noe til tilfeldigheter og jeg får utsagn på sykehus , dyktig fastlege. Han er flink og kommunisere , møter blikket og med lun humor blir et legebesøk alltid en positiv opplevelse. Samtidig vil jeg rose alle på Eidsvåg legekontor , de er alltid klar for å hjelpe, om fastlegen er bortreist.

Utidig og ufin

Lege: Olav Ervik Skrevet

Ble ikke møtt respekt og verdighet, og svarte tilbake med samme mynt. Av journalen ser jeg at Dr. Ervik har konstruert en annen virkelighet, og omformulert spørsmålet han stilte meg, samt min respons. Frarådes på det sterkeste.

Bedre almenlege finner du ikke

Lege: Regin Hjertholm Skrevet

Faglig Dyktig, grundig, sympatisk og har evne til å se hele mennesket. Jeg oplever å være heldig som har Regin som fastlege, og føler at min helse blir tatt godt vare på med han som fastlege.

Tar deg på alvor

Lege: Lars Sigurd Bostad Skrevet

Jeg byttet til Bostad for noen år tilbake etter å ha prøvd med flere leger for å bli hørt på mine problemer.

Det tok en time hos Bostad så var jeg henvist videre og fikk behandling på Haukeland, noe som faktisk kunne blitt livstruende!

Han er en tillitsvekkende lege som tar deg på alvor og virkelig lytter til det du sier.

Anbefaler han på det varmeste.