Eidsvåg Legekontor DA

Vollane 1 5105 Eidsvåg i Åsane

Siste vurderinger av behandlere ved Eidsvåg Legekontor DA

Dyktig, trygg og empatisk lege

Lege: Damir Penava Skrevet

Hatt Damir som lege i ett par år nå. Han strekker seg langt for å dekke mine behov og henviser videre når det trengs. Er trygg på sin rolle og kompetanse som lege. Omsorgsfull og empatisk, samtidig som han er effektiv. Noe ventetid for å få time, men det må forventes med en så dyktig lege.

Trygg og nøye

Lege: Julie Bergheim Graff Skrevet

Julie har alltid god tid. Føler meg godt ivaretatt. Slutter alltid konsultasjonen enten det er på nett eller fysisk oppmøte med en hyggelig hilsen. Ordner opp og videresender om nødvendig.
Setter seg inn i epikriser og husker forrige legebesøk.
Alltid hyggelig.

God oppfølging

Lege: Olav Ervik Skrevet

Er svært kunnskapsrik. Lyttende - tar pasienten på alvor. Meget hyggelig og tillitsfull. Betryggende at han henviser videre om noe er uklart. Også bra at han har studenter som er under utdanning - da han har lang, solid erfaring som lege.
Det hadde selvsagt vært ønskelig med mer tid under legebesøket.

Kunnskapsrik mann innen almenmedisin

Lege: Olav Ervik Skrevet

Ervik er en av de beste legene der ute. Imøtekommende, humor, og gjør alt for at du skal føle deg ivaretatt. Han har mye kunnskap innenfor det meste.

Behagelig og trygghetsskapende

Lege: Damir Penava Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig som har Damir som fastlege. Han har på en måte blitt en klippe for meg, som jeg ikke hadde. Jeg er trygg på at han forstår livet og kan derfor åpne meg for han. Han er ærlig og omsorgsfull og behandler sine medmennesker på en beundringsverdig måte. Han er veldig fin med barna også.