Østerås Legekontor

Otto Ruges vei 80 1361 Østerås

Siste vurderinger av behandlere ved Østerås Legekontor

En god lege som tar meg på alvor

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Jeg har i min tid som kronisk syk (har blitt mange år nå) hatt flere fastleger, Dr. Mowinckel opplever jeg tar meg på alvor. Hun er god til å lytte og jeg opplever hennes empatiske evne som meget god. Hun får meg i min situasjon til og føle meg "hørt og lagt merke til" da jeg opplever hun stiller meg de rette spørsmålene. ANBEFALES

Sympatisk og dyktig

Lege: Torfinn Kleive Skrevet

Jeg er svært fornøyd med Dr. Kleive etter flere år som hans pasient. Har flyttet, men beholdt han som fastlege. Jeg føler meg sett og lyttet til, og at han tar det jeg kommer med på alvor. Oppleves som en lege som virkelig trives i jobben sin, og det smitter over på meg som pasient ved at jeg føler meg trygg på at jeg har en motivert og fornøyd lege. Med så mange pasienter blir jeg også slått over hvor godt han husker og hvor godt han tar imot den enkelte. Det er godt å komme til en lege man føler husker deg, og som smiler og er varm.

Er også generelt fornøyd med legekontoret, da de har et hyggelig personale i resepsjonen og en god ordning ved sykdom/ferie hos fastlegene.

dårlig på menneskelig kontakt

Lege: Caroline Christine Mowinckel Skrevet

Føler hun ikke lytter ordentlig og er litt ovenpå og ned, sliter med å bli tatt alvorlig hos henne. tror hun er god på det teoretiske men må jobbe litt med sitt møte med mennesker

Synd

Lege: Ragnar Rabe Skrevet

Sier ikke hei til pasienten og lite sympatisk. Burde heller valgt et yrke der du ikke må forholde deg til mennesker.
Jeg kan ikke utale meg om selve praksisen hans da jeg heldigvis bare har hvert små dårlig de få gangene jeg var hos han. Aldri mer.

Veldig synd,da ellers østerås lege kontor har koselige folk.

Takk

Lege: Anne Karine Grimstad Skrevet

Fire bokstaver sier alt: T a k k
(Systemet melder dog at det minimum må være 100 tegn under beskrivelse av legen. Legger da til at denne legen er meget oppmerksom, lytter til deg, og konkluderer på den beste måte. Utrolig godt menneske)