Torridal Legekontor

Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Torridal Legekontor

Fantastisk lytter, og imøtekomme

Lege: Morten Lossius Skrevet

Han er en fantastisk lege som tar seg tid til deg. Og lytter til deg. Har aldri fått mer hjelp og imøtekomme enn hos han. Han har hjulpet meg mer de siste 2-3åre en min min forige lege klarte på 25-30år Er evig takknemlig for at jeg er så heldig å fått Dr. Losius som min fastlege. Skulle bare ha gjort det for flere år siden.
Han ser deg, og er oppriktig inresert i å gjøre alt han kan for å hjelpe deg.
Om ikke han kan er han den første til å henvise deg videre til spesialist helsetjenesten.
En stor takk til Morten Losius 👍😁 Du har gjort mye mer en jeg noen gang hadde forventet av en fastlege

Nedlatende og irritabel

Lege: Linda Farstad Skrevet

Virker svært lite interessert i pasient og pasients sykdomsbilde; tar ikke symptomer på alvor, lytter ikke, virker til å ha dårlig tid og viser ellers liten interesse i å faktisk hjelpe pasienten. Nedlatende holdning, virker irritert. Byttet fastlege etter flere negative opplevelser i konsultasjoner. Anbefales ikke.

Nedlatende og tar deg ikke på alvor

Lege: Linda Farstad Skrevet

Mine mageplager og oppkast ble ikke tatt på alvor. Jeg fikn besljed om at det nok bare var psykisk - bare gå hjem og pust.
Jeg byttet lege samme dag!

Ung, flink, lyttende lege

Lege: Jon Even Kile Skrevet

Dette må være byens beste unge lege. Dyktig - lyttende - og super sympatisk.
Er super førnøyd. Kan anbefales på det sterkeste.

He didn't get out of the cockadoodie car!

Lege: Linda Farstad Skrevet

Hun virker nærmest irritert for at du er der og "tar tiden" hennes. Dessuten er det hun som prater bort de få 10-15 minuttene du har, hvor hun avbryter og prater over deg og er svært nedtalende til tider. Utenom å ta en hau med blodprøver gjør hun en minimal innsats for å hjelpe. Går derfra med en håpløs, nedstemt følelse og det er surt å betale over 200 kroner for noen elendige minutter.