Torridal Legekontor

Setesdalsveien 277 4618 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Torridal Legekontor

Verste legen du kan få!

Lege: Linda Farstad Skrevet

Hun er irritabel og bjeffete og har NULL tillit til deg som pasient. En helt ekstrem ovenfra og ned holdning. Hun er heller ikke flink faglig på noen områder. Vil du ha elendig hjelp gå her, om ikke bytt lege! Hun er også rådyr i forhold til andre leger, alltid over 200kr selvom hun bruker under 10 minutter. STYR UNNA!

Virker noe uerfaren.

Lege: Jon Even Kile Skrevet

Det kan virke som om denne legen er noe uerfaren. Men ellers virker han engasjert og på.

Jeg måtte nærmest spør selv om de prøvene jeg skulle ta, mens han leste seg opp på problemet mitt.

Fantastisk Lege!

Lege: Jon Even Kile Skrevet

Jon Even gjør en utrolig god jobb, er alltid betrygget etter en time hos han. Han lytter og er interessert i hvordan du har det. Grundig og oppriktig interresert. Han stiller alltid opp! Jeg gikk til han ved en tilfeldighet da min tidligere fastlege var sykmeldt. Jeg byttet fastlege kort tid etter. Han er også en person man raskt får tillit til, kan snakke om løst og fast. Ikke minst er han meget flink på henvisninger og nav.

Kan på det varmeste anbefale denne karen - kommer aldri til og bytte fastlege igjen!

God lege!!

Lege: Morten Lossius Skrevet

Jeg føler at Morten tar meg og mitt problem på alvor.
Det har ikke de andre legene gjort. En stor takk.
Jeg byttet til Morten etter at min svoger var veldig fornøyd.
Jeg føler meg ivaretatt av Morten og av personalet.
Det er ei damelege der som kjemien overhode ikke stemmer med. Hun ville jeg aldri oppsøke.

Evig venting på tiltak

Lege: Linda Farstad Skrevet

Velg denne legen om du er veldig glad i åvente på tiltak (det er snakk om flere år!) . Velg denne legen om du har lyst å betale for konsultasjoner som varer under 10 minutter.