Sundet Legesenter AS

Wergelands gt. 5 2080 Eidsvoll

Siste vurderinger av behandlere ved Sundet Legesenter AS

Meget god

Lege: Michael Holter Skrevet

Tar deg på alvor, alltid!
Har flyttet til Begen, veeldig vanskelig å få ny fastlege, så vi reiser til Holter i Eidsvoll😜👍

Veldig hyggelig

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Audun. Han er alltid høflig å tar problemene mine på alvor. Føler meg hørt å sett, å tatt på alvor.

Negativt

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Jeg ble satt på denne legens liste etter at han jeg hadde som fastlege sluttet. Jeg har vært misfornøyd fra dag 1. Han er arrogant og nedlatende, og snakker til deg som om du er et umælende, dumt, lite barn. Han lytter ikke. Han anbefalte meg bl.a. lavere dosering etter blodprøve, neste gang husket han ikke hva han hadde satt meg opp på, og spurte meg. Nesten så jeg tenkte det ikke var journalført. Han virker også uforberedt, ikke satt seg inn i pasient og journal i forkant. Vil helst ikke ta nødvendige blodprøver. Det ble til slutt så ille at jeg ikke orket gå til ham med det jeg måtte ha av plager. Jeg har stått på venteliste lenge, men har nå fått tildelt ny. Håper det er til det bedre.

Finn en annen lege

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Han er ikke interessert i pasientene sine. Jeg følte at han ikke kunne bry seg mindre om jeg hadde smerter eller ikke.

Han er ikke noe hyggelig!

Lege: Audun Aalborg-Langhelle Skrevet

Han er ikke hyggelig ,han er nedlatende og tar ikke noe seriøst. Måtte til en annen lege for å få svar på mine problemer . Endelig så har jeg fått hjelp med noe som han kunne sjekket med en blodprøve.