Rossabø legesenter

Spannavegen 152 5535 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Rossabø legesenter

Dyktig lege som bryr seg

Lege: Monica Haga Skrevet

Veldig fornøyd med Monica som min lege i en 6 år nå. Hun er en flink og dyktig lege som bryr seg, prøver så godt hun kan å hjelpe, og det er veldig godt og behagelig å prate med henne. Kan anbefale monica som fastlege. Det er litt ventetid for å få time, men det går som regel bra!

Forståelsesfull og imøtekommende

Lege: Veronica Iversen Tøgersen Skrevet

Har hatt henne som fastlege siden starten av 2018 og er svært fornøyd. Har i denne perioden vært mye hos legen, blir alltid møtt av en forståelsesfull lege som ønsker det beste for meg. Hun tar bekymringer på alvor, undersøker grundig og henviser videre når det er behov for det. Føler meg alltid respektert og sett etter time eller dialog med henne. Anbefales på det sterkeste!!

Superflink og betryggende

Lege: Veronica Iversen Tøgersen Skrevet

Har hatt henne som lege en stund nå, og er veldig fornøyd. Hun tar problemene mine på alvor, noe jeg ikke har opplevd før. Hun er betryggende og jobber kunnskapsbasert. Jeg føler meg trygg og hørt etter at jeg har vært hos henne. Anbefaler henne varmt!

Kunnskapsrisk og tålmodig

Lege: Torfinn Waage-Rasmussen Skrevet

Har kun gode ting å si om Torfinn. Bryr seg genuint om sine pasienter. Har vært med på å gjøre hverdagen min mye bedre.

Eneste negative her er ventetiden, som fort blir lang når hver pasient skal få oppmerksomheten de behøver. Dette er etter min mening ikke et problem så lenge man er klar over det, da de positive sidene av dette klart utveier de negative.

Hastverk og dårlig lege.

Lege: Veronica Iversen Tøgersen Skrevet

Fikk beskjed om å forte meg fordi hun hadde dårlig tid. Fikk ikke sagt det jeg ville, ble avbrøt flere ganger.

Hun visste at jeg ikke hadde vondt noen plass i kroppen.

En arrogant og kald person. Burde ikke behandle pasienter på den måten. Bytte ut med en annen lege.

ANBEFALES IKKE.