Rossabø legesenter

Spannavegen 152 5535 Haugesund

Siste vurderinger av behandlere ved Rossabø legesenter

Trygg og behagelig lege

Lege: Veronica Iversen Tøgersen Skrevet

Utrolig forståelsesfull, hører på pasientene og tar seg god tid til en prat. Får time neste dag som regel, og ingen ventetid. Mine erfaringer er bare mye pluss

Mangler det meste, også kunnskap

Hva som er bra:
Det er lett å komme til / få timeavtale
- - - - - - - -
Hva som kan bli bedre:
Må lære seg å lytte til pasienten.
Må lære seg å ta utfordringer på alvor.
- - - - - - - -
Konstruktiv kritikk:
Når noen kommer med et problem så er det ikke av pur glede for å få lov til å betale en egenandel.
Når det knaker og knekker og verker i leddene til en 56 -åring så er det faktisk mulig å ikke akseptere at en snart skal dø allikevel men at det ER noe galt med kroppen, og at en faktisk KAN gjøre noe med det.
Respektere en annen leges (legevakten) avgjørelse og ikke overprøve denne.
Lære seg at om noen blir svimle i 2 sekunder så er det ikke hjertestans. Ved hjertestans så bare faller en rett om...

Verdens beste lege!

Lege: Jon Steinar Birkeland Skrevet

Jeg har hatt en del forskjellige leger, men aldri en som Birkeland. Dette er en mann som virkelig bryr seg om pasientene sine, han hører på alt av problemer og er rett og slett en helt fantastisk mann! Føler alltid at både jeg og datteren min blir tatt vare på der. Alle skulle hatt en lege som han.

dårlig

Lege: Jon Steinar Birkeland Skrevet

han tar ikke symptomene på alvor.. sender ikke inn de rette prøvene.. skriver ut medisiner som advares mot å brukes samtidig.. avbryter deg når du prøver forklare symptomer.. han greier ikke sette sammen to og to.. ser ikke sammenheng i symptomene..

ikke til å anbefale

Lege: Jon Steinar Birkeland Skrevet

hører ikke på pasient. tar deg ikke seriøst. sa at en diagnose jeg fikk av spesialist på sykehuset bare var noe de gav meg for å berolige meg og tok meg av medisiner de gav meg, og lovte meg han skulle lese seg opp på denne diagnosen han forøvrig aldri har hørt om. etter over 1 år uten å ha hørt noe fra han ang dette så bytter jeg fastlege. Ikke spurte han meg om hvordan denne diagnosen var for meg og heller ikke noe om hvordan den har påvirket mitt liv, som jeg vil si at den har på mangen områder. Håper han en dag tar seg tid til å gå inn her å lese alle de dårlige anbefalingene om han og tar tak i seg selv så han faktisk kan gjøre en nytte for seg og ikke bare sitte der å håve inn penger på å ikke gidde å gjøre en dritt ;-)