Flekkefjord legesenter

Elvegaten 14 4400 Flekkefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Flekkefjord legesenter

Ikke den beste

Lege: Stig Gøthesen Skrevet

En lege som har mange pasienter.
Har lite empati og forståelse,vegrer seg for å skrive sykemelding,ler når du spør åpenbart dumme spørsmål for en høyt utdannet lege.
Gir rask behandling.
Prøver og er noen ganger morsom.

Ikke fornøyd

Lege: Stig Gøthesen Skrevet

En lege som er veldig stresset og gir mye kritikk og har lite forståelse. Dette endte opp med at jeg byttet fastlege, var fornøyd i starten men etterhvert følte jeg meg bare dømt.

Bra helhetsinntrykk

Lege: Stig Gøthesen Skrevet

Dårlig: Ustabilt humør. Må ha kontroll. Pasient må være ydmyk for å bli hørt/respektert. Liten selvtillitt?
Bra: Støtter og har erfaring med cannabinoider, moderne behandling mot min sykdom som kalles krohns. Cannabinoider (Sativex) roer tarmen og gir et verdig liv. Får meg lett til å se forbi hans dager med ustabilt humør.
Senteret i sin helhet: Utrolig stabil vennlighet og serviceinnstilling blant personalet.

Virker fastlåst i "læreboka" og "normaler".

Lege: Knut Spikkeland Skrevet

Kan anbefales som allmennpraktiserende lege ved vanlig kontroll og kjente problem -er da svært god på å lytte og vise forståelse. Men er opplevd som ubehagelig og lite forståelsesfull ved sykdomstilfeller utenfor det "normale".

Suveren lege

Lege: Christine Arentz Skrevet

Dette er den beste legen jeg har hatt. Hun ser deg, lytter til deg, og bruker god tid på deg. Kan absolutt anbefales.