Flekkefjord legesenter

Elvegaten 14 4400 Flekkefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Flekkefjord legesenter

Meget bra

Lege: Knut Spikkeland Skrevet

Jeg har flyttet til Svenskegrensen og kunne beklagelig ikke ta K.S. med meg, det er synd for jeg syns han var grei, aerlig og kunnskapsrik.
Har hatte mange familie doktorer rundt i forskjellige land, og K.S. ligger oppe mot de beste jeg har erfaring med.

Ein dyktig og engasjert lege!

Lege: Christine Arentz Skrevet

Christine Arentz er ein dyktig lege. Ho tek seg tid til å høyre på pasienten, og eg har følt meg sett og tatt på alvor av henne. Ho er empatisk, tek seg tid til å undersøke når ho er usikker, og henviser vidare når det er behov for det. Eg kan varmt anbefale henne som fastlege!

Absolutt den beste legen jeg har hatt

Lege: Stig Gøthesen Skrevet

Utrolig dyktig lege. Jeg kan endelig se lyset i tunellen! Han er god å snakke med. Faktisk den aller første legen jeg virkelig har klart å åpne meg for! Han har hatt smerteseminar etter arbeidstid på klinikken, gratis for sine pasienter. Bryr seg virkelig om pasientene sine.
Jeg anbefaler han til alle jeg kjenner.

Veldig fornøyd!

Lege: Knut Spikkeland Skrevet

Kan lett anbefale KS. Han tar seg tid til å lytte på hva du har å si, ser deg i øynene når du snakker, og tar gjerne på deg (uten å overdrive).
Når du ringer ned for å bestille time, er ofte ventetiden litt for mange dager... 10-14 dager. Ringer du derimot samme dag, er du nesten sikret å få time, om du er tidlig i telefonkøen da...

Noe som kan bli bedre på selve legekontoret, er selve ventetiden. Hender ofte man sitter og venter 20-30min på å komme inn til timen sin, og det er ofte ganske mange folk på venterommet. Det er lyst og fint, men muligens en litt lytt!

KS sender gjerne en henvisning til spesialist om han føler det er behov for det, noe som er veldig betryggende.

Anbefaler denne legen på det sterkeste!

Dårlig

Lege: Stig Gøthesen Skrevet

Man ser godt om han har en dårlig dag. Han lytter ikke og virker som tror han vet bedre hvordan du har det og takler dagen din enn deg selv. Må bli flinkere til å lytte enn å prate. Jeg bytter!