Kragskogen Legesenter DA

HOLMENKOLLVEIEN 78B 0784 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kragskogen Legesenter DA

Fantastisk menneske og lege!

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Du lytter og er veldig tilstede! En fantastisk lege som evner å få pasienten til å slappe av. Du bruker humor og ler mye, allikevel sitter man igjen med følelsen av å bli tatt på alvor! Jeg er så glad for å ha deg som min fastege. Håper du aldri blir utbrent, så...pass på deg selv!!!

En lege man ikke vil gi slipp på.

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Har flyttet til en annen landsdel, og kunne gjennom tjenesten om e-konsultasjon holde fast ved Øyvind Aa som fastlege så lenge som mulig.
Jeg håper den nye legen min er like profesjonell, tilstede og varm som det Øyvind er.

Veldig bra lege

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Jeg har kun vært to ganger hos Dr. Detlie, begge gangene i sammenheng med at fastlegen min, Dr. Martinsen har hatt ferie.

Selv om begge legene er fremragende, og Martinsen er den beste fastlegen jeg har hatt til dags dato, ville jeg foretrukket Dr. Detlie om hun hadde ledige plasser. Både på grunn av hennes varme og lyttende holdning jeg opplevde som veldig tillitsskapende, og hennes faglige ekspertise. Begge gangene jeg har vært hos henne har vært akutte og blitt håndtert eksepsjonelt bra.

Superbra lege!

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Jeg har bare besøkt Øyvind Aa et par ganger da min fastlege på Storoklinikken var sykemeldt for en stund tilbake. Jeg husker han som imøtekommende, hyggelig og ikke minst hjelpsom, han tok meg på alvor og vurderte saken min nøye.
Veldig fornøyd, synd han ikke har flere ledige plasser da jeg i dag byttet fastlege.
Anbefales på det aller varmeste

Glimrende lege og person!

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Øyvind er imøtekommende, hyggelig, rolig, faglig dyktig og gjør gode vurderinger etter mitt skjønn. Sender deg videre til spesialist dersom det trengs og har en "cool" stil med lun humor og hyggelige ordutvekslinger som får deg til å føle deg vel. Lett å få time hos uten lang ventetid, selv om han har relativt mange pasienter og han tar seg god tid til alle sine pasienter.