Kragskogen Legesenter DA

HOLMENKOLLVEIEN 78B 0784 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kragskogen Legesenter DA

10/10 poeng!

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Lyttende, forståelsesfull og tar seg god tid med pasientene! Første legen jeg noen sinne har fått tilbud om kaffe fra under en konsultasjon! Veldig tillitvekkende og har forståelse for folk som sliter

Veldig fornøyd

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Veldig fornøyd med Øyvind, tar seg god tid og er veldig hyggelig. Glad jeg byttet til han!

Har tid og interesse

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Den beste legen jeg har hatt, tar seg god tid og vil gjerne hjelpe.
Og, det aller viktigste, når det er barna det gjelder, snakker han til barnet og ikke til meg over hodet på barnet. Dette vekker stor tillit hos både barn og voksen :D

Kjempefornøyd!

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Kristina. Hun tar seg tid, lytter, ser på meg når vi snakker, er vennlig og kunnskapsrik. Jeg har tillit til hennes vurderinger. Hun er den beste fastlegen jeg har hatt! Anbefaler henne på det varmeste.

Kjempebra!

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Flink fyr, tar problemer alvorlig og sender videre til utredning hvis det er ting som trenger spesialistoppfølging. Kjempehyggelig, god kommunikasjon, flink til å lytte og hører pasienten. Går kjapt å få time. Byttet fra studentlegetjeneste fordi det tok lang tid der tross et ganske alvorlig problem, fikk time her på dagen. Stort legekontor med også veldig hyggelig personale som tar blodprøver osv.