Kragskogen Legesenter DA

HOLMENKOLLVEIEN 78B 0784 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kragskogen Legesenter DA

Fantastisk fastlege

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Øyvind er en flott kar som tar seg tid. Er genuint opptatt av det du forteller og har alltid et svar. Har hatt han i over et år og kommer neppe til og bytte. Så trenger du ny fastlege, er ikke valget vanskelig.

Hyggelig, men litt lite kunnskapsrik?

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Veldig søt og hyggelig - men kanskje mer som venninne enn som lege. Er ikke redd for å si fra om hun ikke har et medisinsk svar på stående fot. (det er jo MYE bedre enn å late som man vet noe man ikke er sikker på!) Dessverre er det litt for ofte hun ikke vet. Delvis henviser hun (for?) raskt videre, og delvis sier hun "Det vet jeg ikke", og lar det fare.
Forenkler byråkratisering, med pasient og med sykehuset: ringer, legger til post-its, eller annen enkel og direkte kommunikasjon i stedet for bare formell post og skjemaer.

En tillitsvekkende og beroligende kar.

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Et litt tilfeldig møte med ham første gang, han vikarierte for min daværende fastlege. Etter det møtet byttet jeg til ham som min fastlege. Tar seg tid, lytter, og virker ærlig opptatt av det du sier. Anbefales på det sterkeste.

Flott ung lege.

Lege: Øyvind Aa Skrevet

En lege som tar seg tid, som lytter og som faktisk kan sykdomshistorien etter kun et par besøk.

Han ser deg

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Fastlegen min har jeg vært heldig med. Han ser pasientene sine, tar seg god tid til å lytte og haster ikke gjennom timen. Slikt blir det god kvalitet av. Man følger seg ivaretatt, unik og trygg etter en time hos han.