Kragskogen Legesenter DA

HOLMENKOLLVEIEN 78B 0784 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Kragskogen Legesenter DA

Dyktig

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Flink lege, med stor humankompetanse. Ser hele pasienten.

Dyktig og tillitsvekkende

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Øyvind fremstår som dyktig og tillitsvekkende. Han er også svært hyggelig, men likevel seriøs.

Kjempegod fastlege som både lytter og tar seg tid

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Etter å ha hatt en lege på Grünerløkka et par år som jeg følte ikke hørte på meg i det hele tatt og tidvis lo av problemene jeg kom med (!!) byttet jeg helt tilfeldig til Øyvind Aa på Storoklinikken, da dette ligger i nærheten av der jeg bor. Snakk om forandring! Allerede første time følte jeg var en veldig god opplevelse og jeg ble tatt imot av en lege som både var hyggelig, tok seg tid til å snakke og var genuint opptatt av meg som person. Dette inntrykket har bare blitt forsterket nå etter tredje besøk, og jeg anbefaler Øyvind Aa på det sterkeste.

Det skal likevel sies at den ene resepsjonisten/sykepleieren der er veldig lite hyggelig og absolutt ikke serviceinnstilt, noe jeg har reagert på ved flere anledninger, men dette har selvfølgelig ikke noe med fastlegen å gjøre.

Veldig fornøyd

Lege: Ella Kristina Bibby Detlie Skrevet

Jeg har kun gått til henne to ganger. Hun er hyggelig, imøtekommende og lytter, og kom med gode råd. Selvfølgelig ble jeg henvist til spesialist den ene gangen, da det var det naturlige å gjøre. Jeg kjenner meg ikke igjen i den forrige kommentaren, og skulle gjerne byttet fastlege om hun hadde noen plasser.

Veldig bra lege!

Lege: Øyvind Aa Skrevet

Var superfornøyd med Øyvind men grunnet flytt till annen kommune måtte jeg skifte fastlege. Øyvind er en veldig hyggelig lege, veldig flink og tar seg god tid og lytte på hva du har å si. Han er også oppriktig interessert i det du har og si.
Et pluss for at han spør, småprater om ditten og datten og får dge til o slappe av. Flink til å følge opp og gi tilbakemelding på prøver m.m. Føler at han aldri stresser som mange andre leger. Lett å booke timer på nett, får time kjapt og kan betale på automat på klinikken, både med faktura, kontant eller kort. Øyvind er et skoleeksempel på hvordan alle fastleger i Norge skulle vært!!