Stadion Medisinske Senter AS

Sognsveien 75D 0855 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Stadion Medisinske Senter AS

Fantastisk menneske!

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Dette er den BESTE fastlegen jeg har hatt. Når jeg måtte flytte langt unna så var det faktisk med tårer i øynene at jeg måtte bytte fastlege. Ellen er et fantastisk medmenneske, en utrolig dyktig lege, varm, imøtekommende, lyttende, blid og meget snill. Jeg hadde henne i mange år og det var alltid hjelp å få. Vurderer å kjøre i to timer for å ha henne som fastlege igjen.

Flink lege, rotete administrasjon

Lege: John Egeland Bøgh Bekkenes Skrevet

Legen er flink og hyggelig, men administrasjonen på legekontoret er fryktelig rotete.
Lang ventetid for timer, dårlig system på reseptfornyelse, resultat blodprøver blir ikke videresendt til annen oppfølgende enhet, dårlig kommunikasjon mellom administrasjon og lege, må purre på henvendelser sendt på nett via Helsenorge, tar betalt for e-konsultasjon til tross for frikort - her er det mange rutiner som uten tvil kan bli bedre.

Trygg

Lege: Kine Waaler Kolstad Skrevet

Veldig behagelig lege. Tar seg tid og lytter godt etter. Føler meg alltid trygg og ivaretatt hos Kine. Jeg er veldig fornøyd å ha henne som fastlege.

Imøtekommende og forståelsesfull

Lege: Solveig Anette Engevik Bekkelund Skrevet

Jeg har fått oppfølging av Solveig blant annet ifm. svangerskap. Hun har vist stor forståelse for diverse plager som medfølger en graviditet. Som gravid kan man få dårlig samvittighet overfor arbeidsgiver når det blir for tøft å stå i full jobb, og Solveig var veldig støttende rundt dette. God kommunikasjon i form av meldinger på helsenorge, selv om det kan ta litt tid før hun rekker å svare. Veldig pålitelig lege, kan absolutt anbefale henne.

Åpen, lyttende og empatisk.

Lege: Ellen Christin Heider Skrevet

Tilstede og lyttende. Viser forståelse og følger opp på det som er årsaken til legebesøket. Viser interesse og engasjement. Vennlig og rolig væremåte. Jeg føler meg ivaretatt og trygg hos Heider.