Sørlandsparken legesenter

barstølveien 34 4636 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Sørlandsparken legesenter

Tar ikke pasienter på alvor

Lege: Tormod Øye Lønnerød Skrevet

Jeg byttet til denne legen pga flytting og det var jeg veldig misfornøyd med etter et par besøk hos ham. Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor i forhold til plager og tilstander jeg var i og han lytter ikke til hva du faktisk sier. Han lytter bare for å svare. Jeg vil også påpeke mange ganger opplever jeg å høre uprofesjonelle kommentarer. Fikk aldri opplevelsen av å være fornøyd med svarene jeg fikk av ham eller hjelpen jeg behøvde. Byttet med engang jeg kunne!

Forståelsesfull og trygg

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Sari har vært min fastlege i flere år, og hjulpet meg og mine barn med flere ulike utfordringer. Hun er trygg og forståelsesfull, og ikke redd for å henvise videre ved behov for det.

Veldig fornøyd!

Lege: Sari Hillevi Høgfeldt Skrevet

Vi (jeg, min mann og våre barn) har hatt Sari som fastlege 2003. Det var en tilfeldighet at jeg fikk time hos henne til min datter som da var syk, som min fastlege den gangen ikke tok på alvor. Jeg googlet litt og kom frem til en lege som var spesialist på barnesykdommer, og hun jobbet den gangen på Omnia Senteret i Tollbodgata.
Hun tok oss seriøst fra vi kom inn døra, henviste oss her og der, og hadde et genuint ønske om at vi skulle finne ut hva som feilte datteren vår. Jeg ble så imponert at vi alle valgte henne som fastlege.
Hun liker konstruktiv informasjon mht. diagnose da hun selv er oppgaveorientert (ønsker å hjelpe og kommer raskt til løsning/konklusjon/veiledning) og har dårlig tid. Det passer oss helt perfekt, vi er der for å få hjelp og det får vi 100 % garantert hver gang. Har prøvd å flytte til annen lege som er nærmere der vi bor, men har valgt å flytte tilbake igjen etter et avskrekkende møte med ny lege som andre anbefalte meg. Sari er gull verd, og de som jobber på legekontoret fortjener all ros for måten de møter menneskene på. Anbefales!

Dyktig og trygg

Lege: Thor-Erling Haaland Skrevet

Dr. Haaland er fastlege til både meg og mine barn. Han er handlekraftig og løsningsorientert og virker oppriktig interessert i å hjelpe på best mulig måte. Han er ukomplisert å kommunisere med og virker kunnskapsrik og grundig. Alt i alt svært fornøyd!

Lytter ikke til pasientene- kunnskapsløs

Lege: Monica Transeth Skrevet

Svært dårlig service. Lyttet ikke i det hele tatt. Virker ikke å inneha noe kunnskap om hvordan behandle pasienter eller fagkunnskap. Skuffet. Skiftet fastlege.