Torget legekontor Stjørdal AS

Stokmovegen 2 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Torget legekontor Stjørdal AS

Enestående lege!

Lege: Roman Fedorov Skrevet

Kan trygt anbefale denne legen. Han er helt rå på kunnskap! Her blir du møtt med respekt og han ser og forstår deg på en god måte. Han tar seg god tid og er grundig. De som er heldig å ha denne legen blir virkelig ivaretatt.

Kunnskapsrik og direkte

Lege: Svein Roger Svinsås Skrevet

Meget hjelpsom og kunnskapsrik fastlege som tar ting på alvor. Han nøler ikke med å henvise videre og er en veldig direkte person. Kunne ikke vært mer fornøyd med han!

Rotete og skråsikker

Lege: Svein Roger Svinsås Skrevet

Oppleves som vanskelig å kommunisere med fordi han hele tiden antar hva du mener, og skal si. Han tar seg riktignok god tid, men har f.eks større tro på seg selv som samtaleterapeut, enn å henvise til ditto. Det meste av vanlige henvendelser har fungert bra.

En god og dyktig mann

Lege: Roman Fedorov Skrevet

En empatisk og dyktig lege. Tar seg god tid, bryr seg og følger opp. Den beste legen jeg har hatt. Anbefales!

Empatisk og faglig dyktig

Lege: Roman Fedorov Skrevet

Federov var lege både for meg, barna mine og en pårørende jeg fulgte opp i flere år, og har fulgt oss ganske tett. Vi har fått god hjelp og støtte de årene han har vært vår fastlege, og han har tatt seg tid tim å lytte og forklare. Hans empati, forståelse, kunnskap og genuine interesse i pasientene er enestående. Alle skulle hatt en fastlege som han! Føler meg priviligert som har hatt han som fastlege i en svært utfordrende tid i livet for familien.