Torget legekontor

Stokmovegen 2 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av Torget legekontor

Veldig hjelpsom lege!

Lege: Maja Øyn Bragstad Skrevet

Dr. Bragstad er veldig hyggelig, hjelpsom og effektiv. Man føler at man blir tatt på alvor og blir lyttet til.

Den beste legen jeg har hatt! Anbefales!

Fantastisk trygg og seriøs lege!

Lege: Øystein Bach Ramstad Skrevet

Blir alltid tatt på alvor og annbefaler han til alle venner og familie. Rask og effektiv. Mye kunnskap og er oppdatert.

Effektiv og lydhør

Lege: Øystein Bach Ramstad Skrevet

Man får raskt time, kommuniserer med en dyktig lege som tar alle bekymringer man måtte ha på alvor. Anbefales.

Lege: Ola Arve Guldseth Skrevet

Ville bare ta meg et par minutter til å gi igjen det denne legen har gitt meg. Jeg har blitt sett for den jeg er, og ivaretatt på en meget god måte.
Jeg har aldri gått mye til legen, men har i senere år slitt med en ankelskade, etter et par kraftige brudd. Dette har resultert i en god del legebesøk, sykehusbesøk, operasjoner mm, men denne legen har stått godt ved min side, og ivaretatt meg som pasient siden dag 1.
Beste legen jeg har hatt! Anbefales!

Effektiv og imøtekommende

Lege: Øystein Bach Ramstad Skrevet

Svært fornøyd. Han er effektiv og ikke minst lett å samtale med, noe jeg ser på som noe av det aller viktigste ved en fastlege. Om det er noe som bør sjekkes nærmere av spesialist er han rask til å henvise. En føler at en blir tatt på alvor, samtidig er han ikke redd for å være klar til tydelig. Føler meg trygg og ivaretatt av denne legen.