Torget legekontor

Stokmovegen 2 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av Torget legekontor

Effektiv og god lege

Lege: Maja Øyn Bragstad Skrevet

Min tidligere fastlege var bortreist, og jeg fikk Maja ved en akutttime. Byttet umiddelbart til Maja etter dette. Anbefales på det varmeste.

Ansvarlig, trygg og dyktig!

Lege: Maja Øyn Bragstad Skrevet

Etter å ha hatt forskjellige fastleger opp igjennom årene, har jeg endelig funnet den som fungerer for meg! Her blir man hørt, tatt på alvor og forstått. Blir henvist ved behov, og alt går raskt og greit. Føler meg trygg på at legen tar avgjørelser til det beste for meg, og at hun setter seg inn i hva og hvorfor du har tatt kontakt. Har aldri vært så fornøyd med en lege før! Anbefaler Dr. Bragstad på det varmeste!

Vil at alle pasienter han har blir bedre eller frisk

Lege: Ola Arve Guldseth Skrevet

Dette er en lege som setter seg grundig inn i pasientens sykdommer og problemer og prøver å løse eller helbrede etter beste evne som jeg tror han også de fleste ganger klarer

Lege: Ingvild Kjesbu Skrevet

Lang ventetid på telefonen. Lengste jeg måtte vente var en time..når jeg først får time så får jeg ikke direkte den hjelpen jeg ønsker, får bare små råd.

Fantastic doctor

Lege: Maja Øyn Bragstad Skrevet

Dr. Maja is fantastic in her job. She listen very carefully and understand her patient and give very helpful advises.