Torget legekontor Stjørdal AS

Stokmovegen 2 7500 Stjørdal

Siste vurderinger av behandlere ved Torget legekontor Stjørdal AS

Flink fastlege

Lege: Ingvild Kjesbu Skrevet

Har hatt Ingvild som fastlege i mange år (7år?) Hun møter meg alltid på en vennlig måte. Er lyttende og kommer med gode råd og anbefalinger. Gir ikke bare en resept eller sykmelding med gir også opplæring og ny kunnskap om helse og sykdom, samt at hun gir en pekepinn på forløp fremover. Hun har stor omsorg for småbarnsmødre. Mitt barn er også hos henne og hun er flink med barn.

Torget legekontor er fantastisk!
Får time på dager for alt som er akutt. Enkelt å kommunisere via app. De tilbyr videokonsultasjon om det er behov. Om legen min ikke er der har hun flinke kolleger som tar oss godt i mot. Aldri problem å få time i ferier e.l.

Hyggelig, grundig og tillitsfull

Lege: Roman Fedorov Skrevet

Legen tok vennlig i mot meg. Han ba meg ta det med ro og fortelle om mine plager. Jeg fikk grundig undersøkelse, og det ble tatt prøver. Han henviste meg videre til spesialist for nødvendig behandling.
Jeg fikk også ny avtale for oppfølging ved legekontoret 👏
Jeg føler meg svært trygg ved å ha en slik lege.

trygghet

Lege: Svein Roger Svinsås Skrevet

stor faglig kunnskap. lett å få forståelse for hva som er problemet. Har god hukommelse for hva som tidligere har blitt fortalt.

Trygg og kunnskapsrik.

Lege: Svein Roger Svinsås Skrevet

Han er en flink lege og man blir tatt veldig seriøs. Føler meg godt tatt vare på på de timene jeg er hos han.

Verdens beste lege

Lege: Maja Øyn Bragstad Skrevet

Empatisk, jordnær, trygg og interessert. Fantastiske egenskaper inneha som lege. Hun er helt super, bytter aldri fastlege!!